Kauhean vähän ollu ainakin vielä hyttynkäisiä täällä,ei oo paljon näkyny tai sitten oon kulkenut pipo silmillä.
Pitäkää vaan ne siellä älkääkä tänne lähetelköNe on kaikki Kisun luona tai melkein kaikki..muutama miljoona eksyi mun luo
Ettäköhäh kuka?Ottaiskohan toi paimelan paroni mut töihin vaikka sitten kaffen keittäjäks?
Etkö ees halua muutamaa inisijää sinne? Ees muutaman?Pitäkää vaan ne siellä älkääkä tänne lähetelkö
Mutta jos se punkin myrkky pitäis inisijät loitolla...
...harvat ja valitut on tarpeeks makeita...
(taitaa punkin myrkky jo vaikuttaa kun huonot jutut lisääntyy..)
Niille kelpaa vaan O veriset
...harvat ja valitut on tarpeeks makeita...
(taitaa punkin myrkky jo vaikuttaa kun huonot jutut lisääntyy..)
Jo ykskin tänne teijän toimesta eksyy niin tuon ne henk.koht teille kummallekin takasinEtkö ees halua muutamaa inisijää sinne? Ees muutaman?
No toi autoparoni joka heiluu teeveessä.Ettäköhäh kuka?
just söin mutta vaikutus kestää hetken.Nyt meni ihan vikoperin nassunen...kato kun sieltä löytyy tämmönenkin ...ootkos sä syöny mitään kun ei tahdo toi sormi nyt osua kohdilleen...
No ihavvarmasti...parin kolmen metrin syvyyteen kun ei niin hevillä tulla..!Mutta jos se punkin myrkky pitäis inisijät loitolla...
Mää en katoNo toi autoparoni joka heiluu teeveessä.
Missä kuopassa sä oikein aikaa vietät?No ihavvarmasti...parin kolmen metrin syvyyteen kun ei niin hevillä tulla..!
..taitaa joku hörhöysastekin olla kysytty kriteeriNiille kelpaa vaan O veriset
Hiljaa siellä,tollasia ihme joutavuuksia siellä nyt puhutNo ihavvarmasti...parin kolmen metrin syvyyteen kun ei niin hevillä tulla..!
Nii.. mutta miks ne sitten minuukin imevät, emmä mikään hörhö oo? Etkä sinäkään oo!! Sun pörrös kyllä on mutta ei ne sitä imeskelekkään niin sitä ei lasketa!..taitaa joku hörhöysastekin olla kysytty kriteeri
suksippas sinä nyt vittuun siitä linkittelemästä.
Eli ois niiq maqi että naasuilmeki muuttuu....just söin mutta vaikutus kestää hetken.
No en mä sen paronin takii vaan sen takii että siellä käy miehiä,automiehiä,paljon ja se yks mekaanikko....kyllä mää voisin sille antaaMää en kato
Onko sillä etes näk..luonnetta?
Luokattoman huonojen juttujen montussaMissä kuopassa sä oikein aikaa vietät?
Mitä sä voisit sille automekaanikolle antaa? *istuu ja tillittää katsoa suoraan silmiin uteliaana*No en mä sen paronin takii vaan sen takii että siellä käy miehiä,automiehiä,paljon ja se yks mekaanikko....kyllä mää voisin sille antaa
Kuulema bansku on parhaimmillaan ja makeimmillaan silloin kun se on musta....viisat sanoo niin...mä oon eri mieltäMä söin viimeks aamulla, puolikkaan banaanin...lopussa oli jotain mustaa niin heitin roskiin loput.