Muakin väsyttäis jo mutku jos nyt meen, herään parin tunnin päästä pirteänä kuin peipponen ja valmiina jo uuteen aamuunSängyssä. Kohta unta balloon.
Luin ensiks että ripulissa ja mietin että se punkkiko sun vattan sekasin löiHepulissa.
Ei taatusti unta kuuppaseen
Mitähämmää just luin?Pitää aatella positiivisesti
Musta tykkää sekä mehiläiset, punkit ja asiankannattaja
Nam
Eiks sun pitäny lähtee nurkkabaariin harrastamaan tankotanssia tai jotain joogaa?Mitähämmää just luin?
Mä en.Muakin väsyttäis jo mutku jos nyt meen, herään parin tunnin päästä pirteänä kuin peipponen ja valmiina jo uuteen aamuun
Ootko sä syöny mitäkään..ilmeisesti et kun noin näköä haittaaLuin ensiks että ripulissa ja mietin että se punkkiko sun vattan sekasin löi
No sitten ei ainakaan yhelle tarttis sitä kovin korkeeta ceetä kiljastaMitähämmää just luin?
Emmä oikein mitään oo jaksanut syyä, ei maistu näin nihkeellä säällä muu kuin kivennäisvesi ja ...kuuma kahvi.Ootko sä syöny mitäkään..ilmeisesti et kun noin näköä haittaa
No enpä tunne mutta kivat sullekiniltaa Kai Kille.
Mites se oli...kun sää et pierre etkä pjaisko niin et sä varmaan kuningattaren huoneessa suhisekaan...Emmä oikein mitään oo jaksanut syyä, ei maistu näin nihkeellä säällä muu kuin kivennäisvesi ja ...kuuma kahvi.
Nestettä tarttee aina! *puolustautuu*Mites se oli...kun sää et pierre etkä pjaisko niin et sä varmaan kuningattaren huoneessa suhisekaan...
Menee maisema vaan pahasti keltaseks...
Nonih, eli ihminen oot kuitennii*huokasee helpotuksesta*Pissillä tarttee aina käydä! *puolustautuu*
Älä unohda hyttysiäPitää aatella positiivisesti
Musta tykkää sekä mehiläiset että punkit
Nam
ai sä teit Rättikset ja chättäät pytyltäNonih, eli ihminen oot kuitennii*huokasee hotelli helpotuksesta*
Älä unohda hyttysiä
No enpä tunne mutta kivat sullekin
On ne munkin kimpussa, ainakin vähän! Nyt jo 2 kutiavaa kohtaa jaloissa, että elä omi kuule kaikkia itikoita niin kuule!
No nekin vielä tosiaan!!
Tuli muuten aamulla kartutettua kutipatteja, niskassa tais olla koko armeija...mikähän hitto niitäkin riivaa kun mun kimpussa ovat ja toiset saa olla ihan rauhassa. On muuten epistä!
Juujuu, uskotaan jo että oot ihminen, ei tartte jokaista muuvia lähtee erittelemään ...joku raja siinä avautumisessa...ai joo..mä teen muuten Rättikset ja chättään pytyltä
Juujuu, uskotaan jo että oot ihminen, ei tartte jokaista muuvia lähtee erittelemään ...joku raja siinä avautumisessa...
Nyt meni ihan vikoperin nassunen...kato kun sieltä löytyy tämmönenkin ...ootkos sä syöny mitään kun ei tahdo toi sormi nyt osua kohdilleen...
*puhaltaa...ja viilentää k a h t a kutipattia jääpalalla*On ne munkin kimpussa, ainakin vähän! Nyt jo 2 kutiavaa kohtaa jaloissa, että elä omi kuule kaikkia itikoita niin kuule!
Ne on kaikki Kisun luona tai melkein kaikki..muutama miljoona eksyi mun luoKauhean vähän ollu ainakin vielä hyttynkäisiä täällä,ei oo paljon näkyny tai sitten oon kulkenut pipo silmillä.