Thai-naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei! Millaisia kokemuksia teillä on thai-naisista aviovaimoina? Ovatko he samanlaisia/erilaisia kuin suomalaiset naiset? Ainakin näyttävät kauniimmilta ja seksikkäämmiltä. Mitä riskejä liittyy avioliittoon thai-naisen kanssa? Ovatko riskit suurempia kuin avioliitoissa suomalaisten naisten kanssa?

Ei niinkään riski, mutta fakta on se, että joudut elättämään myös Thaimaassa asuvia sukulaisia ja välillä heitä lappaa asumaan myös tänne Suomeen luoksenne (tietenkin sinun piikkiisi).

Thai-naiset eivät poikkea muista naisista. Raha kiinnostaa aina naisia olipa suomalainen tai thaimaalainen. Molemmat arvostavat miehessä varakkuutta ja hyvää sosiaalista asemaa. Myös kalun koko merkitsee nykyään yhä enemmän molemmille. Kookaskaluisena saa ihastuneita ja innostuneita huudahduksia molemmilta. Kulttuuri ja uskonto eivät enää pidättele thai-naisia, kun pääsevät ratsastamaan kunnon oriilla.

Ei niinkään riski, mutta fakta on se, että joudut elättämään myös Thaimaassa asuvia sukulaisia ja välillä heitä lappaa asumaan myös tänne Suomeen luoksenne (tietenkin sinun piikkiisi).

Tämän voin allekirjoittaa ihan oman kokemukseni perusteella. Olen menettänyt kaikki rahani, kun menin naimisiin thai-naisen kanssa vuonna 2003. Jo heti ensimmäisen vuoden jälkeen alkoi rahan kiristäminen uhkailujen säestyksellä milloin mihinkin asiaan Thaimaassa. Piti hankkia kelloja ja kännyköitä äidille, joka kadotteli niitä tiuhaan, veljille piti hankkia moottoripyörät. Jne. jne. Suurin kiristys koski talon rakentamista naisen vanhemmille. Avioerolla ja seksin myynnillä uhkailujen jälkeen annoin periksi, ja talo valmistui vanhemmille. Itse olen päässyt käymään ko. talossa vain kerran. Naisen vanhemmat on tietenkin pitänyt elättää, koska eivät käy töissä. Naisen vanhempi veli loisii uudessa talossa ja syö ilmaiseksi. Rahaa menee myös tämän hepun huume- ja pelivelkoihin. Olisi pitänyt olla aikoinaan viisaampi ja heittää nainen ulos heti, kun alkoi ensimmäiset uhkailut uuden miehen etsimisellä. Viimeistään silloin olisi pitänyt olla rohkeutta heittää nainen ulos, kun tämä tokaisi: "Olet hyvä mies, mutta liian köyhä minulle."

Kokemukseni perusteella neuvon kaikkia sinisilmäisiä suomalaismiehiä olemaan varovaisia thai-naisten kanssa kuten tietysti kaikkien naisten kanssa. Nainen ei rakasta pyyteettömästi eikä anna pennin arvoa sille, että olet muuten hyvä mies, mutta et ole varakas.

Mulla ei omakohtaista kokemusta thaikkunaisista ole, mutta sen, mitä olen tarkkailemalla nähnyt, niin aikamoisia pirttihirmuja osaavat olla. Minun ammatissa kun näkee ihmisiä kaikista sosiaaliluokista.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Tämän voin allekirjoittaa ihan oman kokemukseni perusteella. Olen menettänyt kaikki rahani, kun menin naimisiin thai-naisen kanssa vuonna 2003. Jo heti ensimmäisen vuoden jälkeen alkoi rahan kiristäminen uhkailujen säestyksellä milloin mihinkin asiaan Thaimaassa. Piti hankkia kelloja ja kännyköitä äidille, joka kadotteli niitä tiuhaan, veljille piti hankkia moottoripyörät. Jne. jne. Suurin kiristys koski talon rakentamista naisen vanhemmille. Avioerolla ja seksin myynnillä uhkailujen jälkeen annoin periksi, ja talo valmistui vanhemmille. Itse olen päässyt käymään ko. talossa vain kerran. Naisen vanhemmat on tietenkin pitänyt elättää, koska eivät käy töissä. Naisen vanhempi veli loisii uudessa talossa ja syö ilmaiseksi. Rahaa menee myös tämän hepun huume- ja pelivelkoihin. Olisi pitänyt olla aikoinaan viisaampi ja heittää nainen ulos heti, kun alkoi ensimmäiset uhkailut uuden miehen etsimisellä. Viimeistään silloin olisi pitänyt olla rohkeutta heittää nainen ulos, kun tämä tokaisi: "Olet hyvä mies, mutta liian köyhä minulle."

Kokemukseni perusteella neuvon kaikkia sinisilmäisiä suomalaismiehiä olemaan varovaisia thai-naisten kanssa kuten tietysti kaikkien naisten kanssa. Nainen ei rakasta pyyteettömästi eikä anna pennin arvoa sille, että olet muuten hyvä mies, mutta et ole varakas.
Niin paljon rahaa ei ole olemassa ettei nainen saisi sitä tuhlattua.

Elämä on valintoja täynnä...

sa1.jpg

951ee579-99d4-4196-8146-90f6019e8904.jpg

Kyllä sieltä löytyy naikkosta joka lähtöön, mutta kun selvittää asiat, niin tarjolla on paljon suoranaisia helmiä. Itse olen ollut thaimaalaisen kanssa naimisissa 2 vuotta ja tarttee antaa täydet pisteet.

On seksikäs ja kaunis ja tekee seksiasioissa kaiken mitä toivoo ja vähän päälle. Osaa laittaa ruokaa, palvelee miestään ja pysyy positiivisena koko ajan.

Toki rahaa menee naisen kuluihin kohtuullisesti, mutta emmä hänelle kotimaahan mitään lähetä. Mun vaimo käy pätkäduuneissa Suomessa ja sitä en tiedä lähettääkö noista osan kotopuoleen.

Nyt kesälomallakin on seksit, siivoukset ja safkat taattuja. Ja sitten kun lähtee poikien kanssa reissuun ei tuu mitään napinaa. Lähinnä ilmoitusluontoinen asia kun samalla huiskasee vaikka parisataa euroa muijalle "huvirahaa".

Suomalaisen keskiverto uusfeministisen palstahirviön kanssa saa mies hoitaa seksin, safkat ja siivoukset ihan itse. Raha sille kyllä kelpaa, kunhan duunin jälkeen otat lapset heti hoitoosi ja alat hoitamaan huushollin kondikseen jotta hirmu saa omaa aikaa. Päivän aikana on katsos voimannuttu palstalla ja käyty miehen toilailut läpi, joten palstatuomioistuimen jakamat rangaistukset langetetaan sopivan hetken tullen taatusti ja nalkutus ei laannu milloinkaan.

Sanoisin, että thaikkunaisten puutteet on melkoisen pieniä kun ne laitetaan mittasuhteisiin.

Thaihierontapaikkojen määrästä päätellen aika moni näistä thaikkuvaimoista on töissä sellaisessa, ja kaikkihan tietävät millaisia palveluita niissä asiakkaille tarjotaan. :rolleyes:

Pitää paikkansa. Ninkuin sekin, että suomalaisista miehistä löytyy niitäkin, jotka valitsevat ylemmän naisen alemman sijaan. Elämä on täynnä yksilöllisiä valintoja.

Näistä kahdesta naisesta ylempi on se joka ei näytä muoviselta ja jonka voi odottaa omaavan jonkinlaisen persoonallisuuden. Lisäksi hänen kanssaan luultavasti pystyy kommunikoimaan ymmärrettävällä kielellä.

Thai-tytöt eivät tule rakkaudesta naimisiin suomalaisen miehen kanssa vaan rahastamaan. Jos mieheltä loppuu rahat, hänet vaihdetaan rikkaampaan mieheen. "Rikas on rakas" kuten eräs thai-nainen sanoi, kun häneltä kysyttiin, miksi hän erosi kaikin tavoin kunnollisesta miehestään ja vaihtoi tämän alkoholia runsaasti käyttävään mieheen, joka oli perinyt suurehkon maa- ja metsätilan.

Thai-tytöt eivät tule rakkaudesta naimisiin suomalaisen miehen kanssa vaan rahastamaan. Jos mieheltä loppuu rahat, hänet vaihdetaan rikkaampaan mieheen. "Rikas on rakas" kuten eräs thai-nainen sanoi, kun häneltä kysyttiin, miksi hän erosi kaikin tavoin kunnollisesta miehestään ja vaihtoi tämän alkoholia runsaasti käyttävään mieheen, joka oli perinyt suurehkon maa- ja metsätilan.

Omakin thai-vaimoni kertoi syksyllä 2013, että hän tuii naimisiin Suomeen vain parantaakseen perheensä elämää taloudellisesti. Valehteli aikoinaan, että rakastaa ja että olen hyvä aviomies. Kun ei sitten ollutkaan rahaa naisen kaikkien vaatimusten täyttämiseen, niin alkoi äksyäminen ja uhkailut. Olen kuulemma liian köyhä hänelle ja nolla. Eli samanlainen kokemus kuin jollakin aikaisemminkin kirjoittaneella.

Ainakin täällä kaupoissa on paljonkin aasialaisia naisia suomalaisten miestensä kanssa ja ihan samanlaisia keski-ikäisiä pullukoita kuin muutkin. Ehkä hieman lyhyempiä kuin suomalaiset.

Mulla on vankka kokemus (yhden) Thai -naisen kanssa. Laskin nopeasti onnekseni, että kalliiksi käy. Joka kuu olis pitänyt lähettää rahaa. Joudun vielä käymään töissä, köyhä kun olen, ja reissaamiset sinne ja tänne tulevat maksamaan jotain myös. Sekä palkattomat lomat päälle.
Kun ilmoitin, ettei olla enään yhteyksissä, niin hän on se joka aina soittaa ja kysyy kuulumisia. Mustasukkainen oli ja taitaa olla vieläkin. Mutta täytyy myöntää, että hauskaakin oli ilman alkoholia.

Hei! Millaisia kokemuksia teillä on thai-naisista aviovaimoina? Ovatko he samanlaisia/erilaisia kuin suomalaiset naiset? Ainakin näyttävät kauniimmilta ja seksikkäämmiltä. Mitä riskejä liittyy avioliittoon thai-naisen kanssa? Ovatko riskit suurempia kuin avioliitoissa suomalaisten naisten kanssa?

Pääpiirteittäin kaikki naiset ovat melko samanlaisia kaikkialla maailmassa. Ulkonäkö tietysti vaihtelee ja kulttuuri vaikuttaa luonteeseen. Siinä missä suomalainen nainen on itsekeskeinen ja ikuisesti tyytymätön, on thainainen muut huomioon ottava ja vähään tyytyväinen. Suomessa ei yleensä niin paljon välitetä sukulaisista. Thaimaassa taas suku on todella tärkeä. Ehkä suurin riski avioliittoon thaimaalaisen naisen kanssa liittyy thainaisen sukuun. Suku voi muodostua taloudelliseksi ja henkiseksi rasitteeksi. Toki tuo sukuriski on suomalaisellakin naisella.

Thaimaan kaduilla ja baareissa avoimesti miesten kanssa flirttailevat naiset kannattaa jättää huomiotta, jos vakavaa parisuhdetta ajatellaan. Baaritytöistä ei useinkaan löydy vaimomateriaalia. Muuhun tarkoitukseen kyllä sopivat :)

Kannattaa käydä lukemassa vaikka täältä: http://www.asumaanulkomaille.fi/onnellisempi-ulkomailla/parisuhteeseen-thaimaalaisen-naisen-kanssa/ Tuolla on kerrottu miten tavata parisuhteeseen haluavia thainaisia. Itse en näkisi, että riski saada huono thainainen vaimoksi on sen suurempi mitä riski olisi suomalaisen naiaen kanssa.

Yhteistyössä