Thai-naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Thainainen sopii esmes kauneudesta, vallasta ja hallitsemisesta, omasta ylivertaisuudestaan vakuuttuneelle Alfauroolle, upeelle suominarsistille, ainaskin machon omasta mielestä. Seksiä, siivousta ja sopua, silmänruokaa nih. Mitä sitä muuta naiselta vois vaatia, ja thaikkunaene justiinsa tuollanen sieluton, pääasiassa helppo ja hurskas, aulis Valtiaansa palvelija, jonka kanssa ei Tosi Uroon tartte henkevään sävyyn keskustella, eikä vaiskaan typeristä aiheista kuten syvimmät tunnot, ajatukset - omat ja tuon toisen. Ei tarvi kuin viihtyä elämässä, ei tartte jakaa kuin meikäläinen elintaso + lompsan sisältö, jakaa myös vaimon suvun kanssa useesti, mut sehän on aidosta aidosta lemmestä ja vilpittömästä ihailusta pieni hinta. Se satanen.. Satanen sinne, toinen tonne, tuhatlappunen tuonne.

Kokemuksesta.

-2131971-1490307965.640x0c.jpg

Tänään tämmönen...

...20 v. ja 3 muksun päästä messuhalli.
13175800033_3eb36a528e_b.jpg

Mä olen työskennellyt kolmen keski-ikäisen thaikkunaisen kans. Ei ne nyt niin hehkeitä, tai erityisen kauniita olleet. Mukavia kylläkin.

No kuulepa Petri, mikä estää hakeutumasta Thaimaahan? :)

Aika säälittävää, jos aikuisen miehen täytyy perhepalstalla kirjoitella moisia - tosimies panee toimeksi ;)

Jos on edellytyksiä.
Ja vielä säälittävämpää olisi se ajatus, että puoliso+sukunsa olis mukana suurelta osin rahan, ja suvun taloudellisen tukemisen takia.

Ja vielä säälittävämpää olisi se ajatus, että puoliso+sukunsa olis mukana suurelta osin rahan, ja suvun taloudellisen tukemisen takia.

:ROFLMAO:

Ikuisuuskysymys näemmä miehillä tämä - korostan joillakin - naisen ikääntyminen kaikkine muutoksineen.

Mulla itellä on just kriisiä päällä, kun 9 vuotta vanhempi mieheni on ruvennut huomauttelemaan esim. tv:tä katsoessaan, miten jotakin naista ei meinaa tunnistaa samaksi kuin joskus aikaisemmin ja ikään kuin vihjailee meikäläiselle, etten ole enää se sama "simpsakka" jonka vuosia sitten tapasi.

Joo mä palaan varmaan tähän asiaan toiseen ketjuun, josta aiheesta keskusteltiin, mut ihan v... ttaa että kuvittelevatko ne miehet edelleen olevansa niin komeita kuin aikaisemmin tai ovatko ylipäänsä niin komeita olleetkaan..

Mulla on ihanat lapset mut välillä tuntuu s.. na että olis kannattanut pysyä sinkkuna!

:ROFLMAO:

Ikuisuuskysymys näemmä miehillä tämä - korostan joillakin - naisen ikääntyminen kaikkine muutoksineen.

Mulla itellä on just kriisiä päällä, kun 9 vuotta vanhempi mieheni on ruvennut huomauttelemaan esim. tv:tä katsoessaan, miten jotakin naista ei meinaa tunnistaa samaksi kuin joskus aikaisemmin ja ikään kuin vihjailee meikäläiselle, etten ole enää se sama "simpsakka" jonka vuosia sitten tapasi.

Joo mä palaan varmaan tähän asiaan toiseen ketjuun, josta aiheesta keskusteltiin, mut ihan v... ttaa että kuvittelevatko ne miehet edelleen olevansa niin komeita kuin aikaisemmin tai ovatko ylipäänsä niin komeita olleetkaan..

Mulla on ihanat lapset mut välillä tuntuu s.. na että olis kannattanut pysyä sinkkuna!
Mun mielestä kun usein molemmille niitä kiloja tulee, niin molemmat vois alkaa elämään terveellisemmin yhdessä.

Ei tv-ohjelmia "rakas sinusta on tullut pullukka" vaan "molemmat on lihonu, mitäs nyt tehdään vai tehdäänkö mitään".

Mun mielestä kun usein molemmille niitä kiloja tulee, niin molemmat vois alkaa elämään terveellisemmin yhdessä.

Ei tv-ohjelmia "rakas sinusta on tullut pullukka" vaan "molemmat on lihonu, mitäs nyt tehdään vai tehdäänkö mitään".

Nii ja silleenhän se meneekin, jos eletään samaa arkea.
Mulla ja miehellä paino on noussut tasaisesti, kummallakin reilut kymmnenen prosenttia suhteen alkuajoista.

Ja täs me sit ollaan. Kimpassa. Aina vaan. Lihotaan, laihdutaan, samoin käy lompakolle, kaikelle, ainoa mikä pysyy on se että me ollaan kimpassa.

Mä en osaisi ajatella ottavani thaikuista tai mistään naista/miestä vain sillä perusteella että mulla on paksumpi lompakko koska mikään ei oo niin varmaa kuin muutos.

• Tykkää
Reactions: Echo

Kyllä joo voisi, ja totta puhuen ruokavalio on melko lailla kunnossa, liikaa viiniä "rentoutumiseen" kuluu ja liian vähän liikkumisesta johtuen hankalista aikatauluista ym.. seli seli mut joo, on tässä ollut niin rankkoja kokemuksia, et ei aina jaksa kuin päivä kerrallaan.

Ylipainoa ei kauheasti oikeastaan ole, mulla enemmän ja se tietty vaivaa.

No, ei ole tämän palstan "ongelma", kunhan totesin.. et ei ole aina helppoa.

Hei
Täällä suomalainen nainen jonka mies ei ole varakas, ei haittaa. Uudet kengät ostin 2 vuotta sitten kun edelliset lenkkarit hajosi. tänä keväänä ostin shortsit 5.90€ +housut 35€(kalliit) + bikini alaosa 5€+hiusväri 8€+ meikkei 12€. Näiden lisäksi olen koko vuoden aikana ostanut itaellenri suklaata. Ja meikkei olin viimeksi ostanut 9 vuotta sitten.

En arvosta tippaakaan varallisuutta, arvostan hellyyttä, seksiä, rakkautta, tasavertaisuutta= minä tuen kun mies sitä tarvii, mies tukee kun minä sitä tarviin.mies tekee oman osansa kotitöistä. Ei juokse baareissa tai pelaa pleikalla tms.

Arvostan myös päihteettömyyttä ja sitä että on epäitsekäs.

Tämän voin allekirjoittaa ihan oman kokemukseni perusteella. Olen menettänyt kaikki rahani, kun menin naimisiin thai-naisen kanssa vuonna 2003. Jo heti ensimmäisen vuoden jälkeen alkoi rahan kiristäminen uhkailujen säestyksellä milloin mihinkin asiaan Thaimaassa. Piti hankkia kelloja ja kännyköitä äidille, joka kadotteli niitä tiuhaan, veljille piti hankkia moottoripyörät. Jne. jne. Suurin kiristys koski talon rakentamista naisen vanhemmille. Avioerolla ja seksin myynnillä uhkailujen jälkeen annoin periksi, ja talo valmistui vanhemmille. Itse olen päässyt käymään ko. talossa vain kerran. Naisen vanhemmat on tietenkin pitänyt elättää, koska eivät käy töissä. Naisen vanhempi veli loisii uudessa talossa ja syö ilmaiseksi. Rahaa menee myös tämän hepun huume- ja pelivelkoihin. Olisi pitänyt olla aikoinaan viisaampi ja heittää nainen ulos heti, kun alkoi ensimmäiset uhkailut uuden miehen etsimisellä. Viimeistään silloin olisi pitänyt olla rohkeutta heittää nainen ulos, kun tämä tokaisi: "Olet hyvä mies, mutta liian köyhä minulle."

Kokemukseni perusteella neuvon kaikkia sinisilmäisiä suomalaismiehiä olemaan varovaisia thai-naisten kanssa kuten tietysti kaikkien naisten kanssa. Nainen ei rakasta pyyteettömästi eikä anna pennin arvoa sille, että olet muuten hyvä mies, mutta et ole varakas.

thainainen sopii narsistiselle miehelle, joka nauttii kuvitellessaan olevansa kuin mikäkin kuningas. valtakunta, joka hänessä riippuu, muodostuu paitsi thaivaimosta, myös tämän euromiestä ylistävästä suvusta. thaikkuvaimo sopii miehelle, joka on kaukana kunnon selkärankaisesta suomifilmimiehestä, miehelle, jolle henkinen yhteys vaimoon ei merkitse mitään, vaan jolle tärkeintä on että nainen on seksikäs edustuskappale, vaitelias, mielipiteetön näyttelytamma, jolle riittää kun kehutaan ulkonäköä säännöllisin väliajoin. thainaisen teatraalisuus ei sopivaa miestä häiritse. mitä väliä, onko rakkaus lompakosta ja matkoista, elintasosta kiinni, pääasia että on seksikästä katseltavaa ja joku joka passaa ja hymyilee, eikä vaadi kumppaniltaan aikuista, kypsää tunne-elämää, tada-arvoisuutta, aatosten jakamista. kunhan lompsasta heruu ja myös vaimon suvulle, on kaikki ok narsistimiehen ja - usein huomattavasti nuoremman - thainaisen liitossa. näitä totuuksia narskumies ei toki hyväksy päivänvalossa. tykitystä kateudesta yms. odotettavissa :) nämä kuviot kuitenkin maahanmuuttajaduuneissa niin nähty..

Isoilta pojilta kuultua. Suomalaiseen kulttuuriin kasvaneen miehen kannalta hienoa on se, että thainaiset haluavat hoitaa kokkaushommat itse ja pitävät muutenkin tiettyjä hommia ns. naistentöinä. Eli tulee vähemmän sanomista ja ristiriitoja kodinhoidosta. Tietenkin jos mies on itse fanaattinen siivoushullu, niin sitten tulee ehkä enemmän ristiriitoja. Keskimäärin kuitenkin miehelle helpompaa.

Thainaiset eivät kuulemma pihtaa. Tosin olen tästä kuullut ristiriitaisenkin väitteen. Ilmeisesti kuitenkin maskuliinisessa kulttuurissa on oletuksena se, että seksi kuuluu parisuhteen velvollisuuksiin. Tietysti aina parempi kun sitä tehdään nautinnosta, mutta ainakaan sitä ei voi käyttää aseena. Taas miehille helpompaa.

Nalkuttaminen sen sijaan on ongelma. Tässä kohtaa tuo ensimmäisen kappaleen hyvä ominaisuus muuttuu negatiiviseksi. Kun roolit on jaettu, niin niistä rooleista on parempi pitää kiinni tai sanomista tulee. Jos mies on perheen ensisijainen elättäjä, niin ylitöiden soisi maistuvan ja rahaa tulevan.

Naisen mukana naidaan koko suku. Etenkin vanhimmalle tyttärelle kuuluu vastuu vanhemmistaan huolehtimisesta. Sitä vastuuta ei voi paeta ulkomaille, vaan rahaakin on löydyttävä. Tietenkään tämä ei thaikulttuurissakaan tarkoita sitä, että kaikki liikenevä on lähetettävä vanhemmille, mutta toisaalta olen kuullut Suomessa tapeltavan jostain 100 euron lähettämisestä, mikä on aivan naurettavaa. Jos ne appivanhemmat sattuvat olemaan jotain maaseudun köyhälistöä, niin jotain on päässä vialla, jos ei sen verran voi jeesata, että mökkiin rakennetaan sisävessa ja kustannetaan nettiyhteys, jolla vanhemmat voivat puhua videopuheluita tyttärelleen maapallon toisella puolella.

Suomalaisen keskiverto uusfeministisen palstahirviön kanssa saa mies hoitaa seksin, safkat ja siivoukset ihan itse. Raha sille kyllä kelpaa, kunhan duunin jälkeen otat lapset heti hoitoosi ja alat hoitamaan huushollin kondikseen jotta hirmu saa omaa aikaa. Päivän aikana on katsos voimannuttu palstalla ja käyty miehen toilailut läpi, joten palstatuomioistuimen jakamat rangaistukset langetetaan sopivan hetken tullen taatusti ja nalkutus ei laannu milloinkaan.

Sanoisin, että thaikkunaisten puutteet on melkoisen pieniä kun ne laitetaan mittasuhteisiin.
Tuo palsta homma on kyllä ihan totta, oli ainakin oman Suomalaisen emännän suhteen. Ei auta vaikka maksoin asumiset, ostin ruoat, ostin oman auton ja maksoin siitä ylläpidot ym. ym. tuin ainakun tuli hankaluuksia hänen elämässä kavereiden suhteen yms., ei mitään arvostusta itselle tullut tästä. Hän vain istui kännykkä kädessä ja kirjoitteli kaikenmaailman foorumeille, joissa itkettiin Suomalaista hetoromiestä. Nyt kun olen vapaa niin ai että, rahaa jää säästöön älyttömästi ja voi tehdä mitä haluaa, ilman että alkaa natina. Thaiemäntää pitäis kyllä kokeilla, näkis onko vika tosiaan Suomalaisissa naisissa.

Tuo palsta homma on kyllä ihan totta, oli ainakin oman Suomalaisen emännän suhteen. Ei auta vaikka maksoin asumiset, ostin ruoat, ostin oman auton ja maksoin siitä ylläpidot ym. ym. tuin ainakun tuli hankaluuksia hänen elämässä kavereiden suhteen yms., ei mitään arvostusta itselle tullut tästä. Hän vain istui kännykkä kädessä ja kirjoitteli kaikenmaailman foorumeille, joissa itkettiin Suomalaista hetoromiestä. Nyt kun olen vapaa niin ai että, rahaa jää säästöön älyttömästi ja voi tehdä mitä haluaa, ilman että alkaa natina. Thaiemäntää pitäis kyllä kokeilla, näkis onko vika tosiaan Suomalaisissa naisissa.

"Hän vain istui kännykkä kädessä ja kirjoitteli kaikenmaailman foorumeille, joissa itkettiin Suomalaista heteroNAISTA"

Lainasin ja korjasin. Huomaatkos, kirjoitit ihan kuin itsestäsi. ;)
Mielenkiintoista. Tein juuri miehelleni ruuan, kävimme yhdessä lenkillä ja vietämme rentoa lomaa. Käymme molemmat töissä ja tuemme toinen toisiamme. Tämä kuuluu tasapainoiseen ja rakastavaan suhteeseen.

Ja ei, vika ei ole suomalaisessa naisessa. Älä yleistä. Ei kaikki suomalaiset miehetkään ole ahneita, möhömahaisia elämänkoululaisia. Onneksi! :)

Tuossapa juuri seurannan alla ”thaiworld”; vastanaineita. Liikennettä on kovasti, tajuttoman ahkeria ja poskettoman hyvät eväät. Jos vielä onnellisia kahden vuoden päästä olen päättänyt koittaa itsekkin :), ellei satu joku suomalainen ymmärtämään, että kuuskymppinen voi olla paremmassa kunnossa kuin komekymppinen :); katsotaan.

10 vuotta naimisissa thain kanssa, hyvin samanlainen kuin suominainen, ei tarvitse rahaa lähetellä kotiin ja käy töissä, on ahkera ja vähään tyytyväinen.
Huolehtii lasten (suomessa syntyneet sekarotuiset) asiat todella tarkkaan ja hyvin. Niinkuin mainitsin, osaa myös olla erittäin ilkeä ja hankala ja osaa pomottaa ja määräillä, hyvin paljon kuin suominainen. Vähän lyhyt, muuten ei paljon erota kansallisuutta.

Tämän voin allekirjoittaa ihan oman kokemukseni perusteella. Olen menettänyt kaikki rahani, kun menin naimisiin thai-naisen kanssa vuonna 2003. Jo heti ensimmäisen vuoden jälkeen alkoi rahan kiristäminen uhkailujen säestyksellä milloin mihinkin asiaan Thaimaassa. Piti hankkia kelloja ja kännyköitä äidille, joka kadotteli niitä tiuhaan, veljille piti hankkia moottoripyörät. Jne. jne. Suurin kiristys koski talon rakentamista naisen vanhemmille. Avioerolla ja seksin myynnillä uhkailujen jälkeen annoin periksi, ja talo valmistui vanhemmille. Itse olen päässyt käymään ko. talossa vain kerran. Naisen vanhemmat on tietenkin pitänyt elättää, koska eivät käy töissä. Naisen vanhempi veli loisii uudessa talossa ja syö ilmaiseksi. Rahaa menee myös tämän hepun huume- ja pelivelkoihin. Olisi pitänyt olla aikoinaan viisaampi ja heittää nainen ulos heti, kun alkoi ensimmäiset uhkailut uuden miehen etsimisellä. Viimeistään silloin olisi pitänyt olla rohkeutta heittää nainen ulos, kun tämä tokaisi: "Olet hyvä mies, mutta liian köyhä minulle."

Kokemukseni perusteella neuvon kaikkia sinisilmäisiä suomalaismiehiä olemaan varovaisia thai-naisten kanssa kuten tietysti kaikkien naisten kanssa. Nainen ei rakasta pyyteettömästi eikä anna pennin arvoa sille, että olet muuten hyvä mies, mutta et ole varakas.
EI minulle varallisuus ole koskaan ollut se määrittävä tekijä, vaan taito rakastaa ja tulla rakastetuksi. Hyvää yhteyttä ja avoimuutta suhteensa ei päihitä mikään. Jotenki tuntuu todella ilmeiseltä, et hän ei tainnut edes tuntea sinua.
T.suominainen

Yhteistyössä