Minen alaSairaanhoitajista/lääkäreistä?
Mehiläinen...juunou...
Minen alaTuliko sulla siihen simmusees joku kamala tic- oire...sitä vois joskus olla himppasesti riehaantumati...
Mitäkö pitäs nyt alkaa? Ei kait tähän aikaan ennää just mitään..just pääsin sanomasta siitä r a u h o t t u m i s e s t a....Minen ala
Semmonen yleinen ketutus päällä. Vähän kaikki nyt harmittaa.Halaus,mikäs niin ?
Pitäskii joskus ottaa ja soittaa sulle iltasella että voin laulaa sun pieniin keijukorviin unilaulun..että ees vähän rauhottuisitMitäkö pitäs nyt alkaa? Ei kait tähän aikaan ennää just mitään..just pääsin sanomasta siitä r a u h o t t u m i s e s t a....
En tiiä minne mitäki oot kirjottanu mutta samalla tavalla oot nassuas ainakin väännellytMinen ala
Katos vaan, tuli sellanen deja vuu hetki..aivan kun oisin hiljattain kirjottanut tuon ennennii
Mä oon ihan rauhallinen. CalmPitäskii joskus ottaa ja soittaa sulle iltasella että voin laulaa sun pieniin keijukorviin unilaulun..että ees vähän rauhottuisit
Emminäkään enää Se mahollinen sokerikänni, mikä viiestä salmiakista vois nyt ees tulla, on jo mennynnä menojaan ja vihellely mennessään..niin kuule siellä *laulelee tuutulaulua hiljaa mielessään Kisulille*Mä oon ihan rauhallinen. Calm
En oo syöny k a r k k i a
*halaan*Semmonen yleinen ketutus päällä. Vähän kaikki nyt harmittaa.
Elä hitossa ruppee vielä mitään joikaamaan kun mun pitää käyä vielä suihkussaki!! On pahat merrassa jos sinne nukahan nahkapuvussani veden lotistessa läpi yön...Emminäkään enää Se mahollinen sokerikänni, mikä viiestä salmiakista vois nyt ees tulla, on jo mennynnä menojaan ja vihellely mennessään..niin kuule siellä *laulelee tuutulaulua hiljaa mielessään Kisulille*
Elä hitossa ruppee vielä mitään joikaamaan kun mun pitää käyä vielä suihkussaki!! On pahat merrassa jos sinne nukahan nahkapuvussani veden lotistessa läpi yön...
Mä kans hoilaan suihkussa ja kaupassa ja autossa ja työpaikallakin ja...
Mä muuten laulan usein suihkussa
ja tänään lauloin, taas kerran, kaupassa ja ihan huomaamatta viheltelin aika kovaan ääneenkin
Halauksia, Eiköhän se ketutus mene ohi.Semmonen yleinen ketutus päällä. Vähän kaikki nyt harmittaa.
Mahtuu, mulla vaan tulee aina sellanen nolostunut hiljasuus ja naama punastuu jos huomaan että joku toinen kattelee ja ihmettellee ja varsinkin jos hymyillään..Mä kans hoilaan suihkussa ja kaupassa ja autossa ja työpaikallakin ja...
Mutta minkäs teet*kohauttelee olkapäitään*
Kyllä maailmaan ääntäkin mahtuu
Mikä niin? Yks asia näyttää selvältä mun vinkkelistä katsottuna:Plääh! Että osaa ottaa aivoon tällä hetkellä!
Onko lemmikkien ruoassa maltodekstriiniä? Maissista tehtynä syy voi olla se koisamyrkky ja grillimausteet...:Halaus,mikäs niin ?
Miksi mulle laitat ton jutun ?Onko lemmikkien ruoassa maltodekstriiniä? Maissista tehtynä syy voi olla se koisamyrkky ja grillimausteet...:
"- Maissit ovat jokakesäinen murheenkryyni, toteaa eläinlääkäri Lotta Axelson Helsingin Mevet -eläinlääkäriasemalla Savon Sanomille.
Suosittu grilliruoka maissintähkä aiheuttaa joka kesä kymmeniä leikkauksia koirille, joiden suolistoon ruoka on jäänyt jumiin.
- Jo pieni pätkä maissia voi tukkia koiran ohutsuolen ja aiheuttaa hengenvaaran. Omistajat eivät tajua tilanteen vakavuutta, muistuttaa eläinlääkäri Sinikka Sarpanen.
Sarpanen arvioi, että Kuopion eläinlääkärikeskuksessa kesän aikana leikkaukseen tulee maissin vuoksi yli kymmenen koiraa.
Maissintähkien ohella ikäviä tilanteita koirille aiheuttavat usein grillitikut sekä kananluut.
- Ne voivat pahimmillaan puhkaista mahalaukun seinämän, mistä voi seurata vatsakalvontulehdus. Se johtaa pahimmillaan kuolemaan, Sarpanen kertoo.
Savon Sanomien jutun voi lukea täältä."
Kyllä sulla on pakko olla koira jos paula niin päättääMiksi mulle laitat ton jutun ?
Mulla ei ole koiraa,kissoja kyllä,mutta eivät saa maissia eikä kananluita,eikä syödä grilliruokaa missä olisi luita mukana.