The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Emminäkään enää :p Se mahollinen sokerikänni, mikä viiestä salmiakista vois nyt ees tulla, on jo mennynnä menojaan ja vihellely mennessään..niin kuule siellä :p *laulelee tuutulaulua hiljaa mielessään Kisulille*
Elä hitossa ruppee vielä mitään joikaamaan kun mun pitää käyä vielä suihkussaki!! On pahat merrassa jos sinne nukahan nahkapuvussani veden lotistessa läpi yön...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mä kans hoilaan suihkussa ja kaupassa ja autossa ja työpaikallakin ja...
Mutta minkäs teet*kohauttelee olkapäitään*
Kyllä maailmaan ääntäkin mahtuu(y)
Mahtuu, mulla vaan tulee aina sellanen nolostunut hiljasuus ja naama punastuu jos huomaan että joku toinen kattelee ja ihmettellee ja varsinkin jos hymyillään..:oops:
 
vierailija
Plääh! Että osaa ottaa aivoon tällä hetkellä! :mad:
Mikä niin? Yks asia näyttää selvältä mun vinkkelistä katsottuna:
"to 24.9.2015
  • ei katsottavissa:whistle:
  • 503 katselua:notworthy:
Glyfsoaatti on eniten käytetty rikkaruohomyrkky Suomessa, ja käytetään eniten maanviljelyssä. Glyfosaatti ei ole niin vaaratonta kuin on luultu. Se päätyy kehoihimme ja aiheuttaa todennäköisesti syöpää.
Viranomaiset eivät tee riittävästi jäämätestejä, tutkijat arvostelevat. Viljelijä joka rikkoo kieltoja ja ruiskuttaa glyfosaattia ennen puintia ei välttämättä jää kiinni.
Spotlight Yle Fem tiistaina 29.9. klo 20."
Näkyi tuolloin arenalla:cool:

Mulla oli vasta maha hirmukipee, mutta syynä saattoi olla Pirkkaperuna (yhden keitetyn söin), mikä ei ollut luomua tai sit se Pirkkamaito, laktoositon, missä on D-vitamiinivalmiste. Glyfosaattijäämiä on kaikessa muussa paitsi luomussa ja D-vitamiinissa ON koisantorjunta-ainetta, jos siinä on maissiöljyä. Enkä kauheesti pariin annokseen kahvia sitä laittanut. Ei ollut vanhaakaan. Mut siinä on kokeilut monen vuoden jälkeen: ei kannata lipsua linjasta yhtään(y):sick:

Karkeissa on maissista tehtyä glukoosifruktoosisiirappia. Kun tietää, miten se maissi koisantoukkaan vaikuttaa (mätänee sisältäpäin), pystyy kyllä kiertämään "herkut" kaukaa.:barefoot:
 
vierailija
Halaus,mikäs niin ?
Onko lemmikkien ruoassa maltodekstriiniä? Maissista tehtynä syy voi olla se koisamyrkky ja grillimausteet...:

"- Maissit ovat jokakesäinen murheenkryyni, toteaa eläinlääkäri Lotta Axelson Helsingin Mevet -eläinlääkäriasemalla Savon Sanomille.
Suosittu grilliruoka maissintähkä aiheuttaa joka kesä kymmeniä leikkauksia koirille, joiden suolistoon ruoka on jäänyt jumiin.
- Jo pieni pätkä maissia voi tukkia koiran ohutsuolen ja aiheuttaa hengenvaaran. Omistajat eivät tajua tilanteen vakavuutta, muistuttaa eläinlääkäri Sinikka Sarpanen.
Sarpanen arvioi, että Kuopion eläinlääkärikeskuksessa kesän aikana leikkaukseen tulee maissin vuoksi yli kymmenen koiraa.
Maissintähkien ohella ikäviä tilanteita koirille aiheuttavat usein grillitikut sekä kananluut.
- Ne voivat pahimmillaan puhkaista mahalaukun seinämän, mistä voi seurata vatsakalvontulehdus. Se johtaa pahimmillaan kuolemaan, Sarpanen kertoo.

Savon Sanomien jutun voi lukea täältä."
 
Onko lemmikkien ruoassa maltodekstriiniä? Maissista tehtynä syy voi olla se koisamyrkky ja grillimausteet...:

"- Maissit ovat jokakesäinen murheenkryyni, toteaa eläinlääkäri Lotta Axelson Helsingin Mevet -eläinlääkäriasemalla Savon Sanomille.
Suosittu grilliruoka maissintähkä aiheuttaa joka kesä kymmeniä leikkauksia koirille, joiden suolistoon ruoka on jäänyt jumiin.
- Jo pieni pätkä maissia voi tukkia koiran ohutsuolen ja aiheuttaa hengenvaaran. Omistajat eivät tajua tilanteen vakavuutta, muistuttaa eläinlääkäri Sinikka Sarpanen.
Sarpanen arvioi, että Kuopion eläinlääkärikeskuksessa kesän aikana leikkaukseen tulee maissin vuoksi yli kymmenen koiraa.
Maissintähkien ohella ikäviä tilanteita koirille aiheuttavat usein grillitikut sekä kananluut.
- Ne voivat pahimmillaan puhkaista mahalaukun seinämän, mistä voi seurata vatsakalvontulehdus. Se johtaa pahimmillaan kuolemaan, Sarpanen kertoo.

Savon Sanomien jutun voi lukea täältä."
Miksi mulle laitat ton jutun ?
Mulla ei ole koiraa,kissoja kyllä,mutta eivät saa maissia eikä kananluita,eikä syödä grilliruokaa missä olisi luita mukana.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä