Hakata tommoset kummaset pitäisJoku Kummanen
Good girlI rest my case
menet äkkiä ja syöt rauhallisesti.Ei ruokaa saa hotkia
ohan sulla muutakin siinä lautasella kuin pelkkä kalapihvi? Sallaattia?Ei ruokaa saa hotkia
..eli taijan vissiin toivottaa tähän kohtaan kaikille kivat illat...Hakata tommoset kummaset pitäis
Nyt syöt sen kalapiffin ja vastaat vasta kun se on matkalla kohti vatsalaukkua!
Mä lupaan kanssa syyä jotain jos sä syöt nyt ruokas loppuun
Joo, kurkkua, tomaattia ja jäävuorta(salaattia)ohan sulla muutakin siinä lautasella kuin pelkkä kalapihvi? Sallaattia?
Siis kuin iso pihvi se oikein on?..eli taijan vissiin toivottaa tähän kohtaan kaikille kivat illat...
Mulla kun tökkii kanssa tosi usein niin koitan syyä ees kaiken raikkaan siitä lautaselta ensiks pois, eli rehutJoo, kurkkua, tomaattia ja jäävuorta(salaattia)
Nekin nyt vähän...tökstöks...
Mutta joojoojoo, syön mä jotakin
Varmaan 2kg pihvi.Siis kuin iso pihvi se oikein on?
Mulla kun tökkii kanssa tosi usein niin koitan syyä ees kaiken raikkaan siitä lautaselta ensiks pois, eli rehut
No emmä sitten ihmettele jos syöminen kestääVarmaan 2kg pihvi.
NiihNo emmä sitten ihmettele jos syöminen kestää
Eikö sitä ole useimmissa kaupoissa?ai niin, löysin tänään yhestä Kmarketista Draculaa!!
PieniSiis kuin iso pihvi se oikein on?
Mulla kun tökkii kanssa tosi usein niin koitan syyä ees kaiken raikkaan siitä lautaselta ensiks pois, eli rehut
Lautasellas vai...sillä pääsis sitten johonki ennätystenkirjaanVarmaan 2kg pihvi.
Ei oo täälläpäinEikö sitä ole useimmissa kaupoissa?
Kyllä sääkin voisit ees ne rehut syyä siitä lautaselta pois! Saisit vitamiineja ym. ravintoaineita!Pieni
Good for you
Joko sä söit sen pihvin?Lautasellas vai...sillä pääsis sitten johonki ennätystenkirjaan
Saaplari, piti oleman hilijaa
Mussunmussun...Kyllä sääkin voisit ees ne rehut syyä siitä lautaselta pois! Saisit vitamiineja ym. ravintoaineita!
HarmiEi oo täälläpäin
Kyllä sääkin voisit ees ne rehut syyä siitä lautaselta pois! Saisit vitamiineja ym. ravintoaineita!
Joko sä söit sen pihvin?
Jaaha ja sitä heittäydytään sitten täyspäiseksi ninjaksi kun ei muuta vastausta keksitä enää
Vahinkoja sattuuJaaha ja sitä heittäydytään sitten täyspäiseksi kun ei muuta vastausta keksitä enää
Yritit ainaki...ja sehän se on tärkeintäSalaatti poistunut keskuudestamme.
Pihvi nyt ei mene alkunäkerrystä pitemmälle...
Huomenna uus päivä ja nälkä?
Jaa jooYritit ainaki...ja sehän se on tärkeintä
Mä söin tänään aamulla banaanin, lounaalla tomaattia ja tuore/suolakurkkua ja sen lisäks oon juonut melkein pannullisen kahvia ja Draculoita!!...ja ei oo nälkä. Koitetaan huomenna mässätä senkin eestä