Softy
Mulla on töitä huomenna. Parilla ajattelin käydä.Siinä ajassa ehdit jo mun nurkkabaariin.
Mulla on töitä huomenna. Parilla ajattelin käydä.Siinä ajassa ehdit jo mun nurkkabaariin.
Mä en kesällä käytä muuta kuin korkeintaan tällasia lenkkareitten kanssa :Jaa, mulla on aina sukat. Jos olen kotona koko päivän niin ei ole sukkia.
Eihän niitä kuuluskaan käyttääMitä mä just luin?
Tuon malliset mulla on töissä.Mä en kesällä käytä muuta kuin korkeintaan tällasia lenkkareitten kanssa :
Sit on parempi mennä omaan nurkkabaariisi.Mulla on töitä huomenna. Parilla ajattelin käydä.
Ai kamala.Sit on parempi mennä omaan nurkkabaariisi.
Jos tänne eksyt niin enhän minä sinua pariin viikkoon päästäisi pois.
Asiasta voi olla montaa mieltä.Eihän niitä kuuluskaan käyttää
Mitä helvettiä siellä hurjastellaan.
Hyvä että ei käyny kuinkaan.
On mulla sitten sellaset puna-valko raidalliset polvisukat mutta niitä on tullut käytettyä tosi harvoin kun ovat väärän väriset..EMPistä tekis mieli ostaa sellaset tosi nätit polvisukat mitkä näin siellä:Tuon malliset mulla on töissä.
Jestas sentään.Moi, meinas kuolema tulla pasilassa, ku auto meinas ajaa yli suojatiellä
Niih. Ettäs tiedät.Ai kamala.
mutt miks mun pöksyjä pitäs kenenkään miehen tulla ees riisumaan ja vieläpä hampailla?Asiasta voi olla montaa mieltä.
Kyllähän se aina tekee miehen itsetunnolle eetvarttia milloin pääsee esittelemään pikkareiden hampaillariisuntataitoja.
Sit harmittaa jos niit ei olekaan.
Ikävä vaiva toi kaihi Eiks sulla oo leikkaus tulossa silmiin? Näin muistelisin.Se on sitä, ku kaihin vaivaama on liikenteessä nii ei aina kaikkia autoja huomaa kaukaa ja osaa varoa niitä, vaikkakin autoilla pitäis olla väistämisvelvollisuus suojatiellä
No on siinä hommassa hauskakin puolensa.mutt miks mun pöksyjä pitäs kenenkään miehen tulla ees riisumaan ja vieläpä hampailla?
Mitä kirjaa luet? Mä oon lukenut tosi huonosti viimeaikoina..tekis mieli mennä kirjastoon ja hakea yksitellen tai kerrallaan kaikki Kingin tuotannot ja lukea ne läpi....siis ne kirjat mitkä meiltä puuttuu.Lukemista & lasi punaviiniä
Ei oo tehty leikkauspäätöstä vaan sitä kypsytellään vieläIkävä vaiva toi kaihi Eiks sulla oo leikkaus tulossa silmiin? Näin muistelisin.
Eihän siellä uskalla käydä.Niih. Ettäs tiedät.
Joo voihan se olla hauska näky jos joku onneton Einari yrittäis huulet törröllään napata pöksyistä kiinni ja mä hilippasin juosta rimppakinttuineni karkuun jättäen mokoman romeon polvilleen ja niille sijoilleenNo on siinä hommassa hauskakin puolensa.
Mie luen Kristina Ohlssonin Mion Blues kirjaa,eka osa oli Lotus Blues.Mitä kirjaa luet? Mä oon lukenut tosi huonosti viimeaikoina..tekis mieli mennä kirjastoon ja hakea yksitellen tai kerrallaan kaikki Kingin tuotannot ja lukea ne läpi....siis ne kirjat mitkä meiltä puuttuu.
Neitokainen ny on ymmärtänyt homman hauskuuden jotenkin vinkinvonksin?Joo voihan se olla hauska näky jos joku onneton Einari yrittäis huulet törröllään napata pöksyistä kiinni ja mä hilippasin juosta rimppakinttuineni karkuun jättäen mokoman romeon polvilleen ja niille sijoilleen
Mä ajattelin uskaltaa lähteä just nyt.Eihän siellä uskalla käydä.
Mä taidan jäädä kotiin.Mä ajattelin uskaltaa lähteä just nyt.
Yleensä saan kontattua takaisin nukkumaluukkuun välittömästi valomerkin jälkeen. Mut en ihan aina.