The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on Ellu semmoinen juttu...

Kukaan ei kaipaa kaulaanpurijaa tai pelleä.

Jokainen tahtoo olla rakastettu. Asia jossa ei kysytä piukkuseikkoja kuten hinta. Kaikki mitä voi ostaa on halpaa.

Rakkaus on semmoinen juttu, että se kävelee sun tai mun ovesta sisään eikä kysy. Harmittava juttu, eikö olekin?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä en käytä koruja,en osaa.Korviksia kyllä ja niitä nyt on mut muuten en osaa.Joskus nyt ollu pakko pitää mut sillon on aina olo, että mussa killuu jotain ylimääräistä. Eipä mulle juuri koskaan kukaan mitään koruja ostakaan ja yleensä aina sanon että jos pakko koruja niin korviksia sitten vain.
 
Mä en käytä koruja,en osaa.Korviksia kyllä ja niitä nyt on mut muuten en osaa.Joskus nyt ollu pakko pitää mut sillon on aina olo, että mussa killuu jotain ylimääräistä. Eipä mulle juuri koskaan kukaan mitään koruja ostakaan ja yleensä aina sanon että jos pakko koruja niin korviksia sitten vain.
Arkena mie käytän yleensä pieniä korviksia ja kultaista horoskooppi riipusta & vihki-kihlasormuksia ja jotain häälahjasormusta. Juhlapäivänä saatan laittaa enemmän ja juhlavampaa. Noi korut on sellaisia peruskoruja,joista vaan korvikset otan yöksi pois.Muuten ilman noita on alaston olo,niihin on niin tottunut
 
Arkena mie käytän yleensä pieniä korviksia ja kultaista horoskooppi riipusta & vihki-kihlasormuksia ja jotain häälahjasormusta. Juhlapäivänä saatan laittaa enemmän ja juhlavampaa. Noi korut on sellaisia peruskoruja,joista vaan korvikset otan yöksi pois.Muuten ilman noita on alaston olo,niihin on niin tottunut
Mä en koskaan käytä muuta korua kuin tuntolevyä.
Nyt sain synttärilahjana kaulakorun jota mun kait pitää opetella käyttämään.
Vihkisormuksesta luovuin erossa. Se on muuten maailman painavin ja kallein koru.
 
.
Joo mut Ellu ei usko sitä, että on olemassa mies joka vie häneltä jalat alta ja vielä pahempaa... menettää omat jalkansa siinä sivussa.

Sitä kuule on olemassa!
Kyllä sä kanssa osaat kirjottaa nätisti :love:
Mutku ei, mä en usko että mun kohalle sellasta tilannetta tulee..kyllä mä sen voin uskoa toisten puolesta mutta omalla kohalla en enää usko.:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä