Kaurapuuroa ja teetäJa mannapuuroa
Huomenta ketjuun.
Ja omppua.
Kaurapuuroa ja teetäJa mannapuuroa
Huomenta ketjuun.
Mulla ei ole varaa matkustella. Nyt paistaa.Huomenia
Jos olikin enneuni, aattelepa sitä !
Paistaako aurinko...?
..mutta jospa toi uni kertoikin sitä että tilanne muuttuu! Susta tulee joku arpavoittaja tai pölähtää joku perintö paikalle tai jotain ihanan yllättävää! Eihän noista koskaan tiiä, oikeesti - täällä tapahtuu niin kummallisia asioita muutenkin että saa pääkkösestään kiinni pitää ...Mulla ei ole varaa matkustella. Nyt paistaa.
Ei ole sukulaisia. On sisarukset ja vanhemmat. Mä en koskaan tuu voittamaan rahaa.
Joskus lottoan tai ostan arvan.
..ootko säkin semmonen joka ei ikinäkoskaanmilloinkaan juurikaan lottoa tai osta niitä raha-arpoja? Silloin se on kyllä hankalaa*kokemuksen piipittävä rinnusääni*
Kuink....eiku ei ei ei.....e-i, en kysy mitään!!Näin homoseksuaalisia unia
Näin homoseksuaalisia unia
Minkälaista?Näin homoseksuaalisia unia
Kuink....eiku ei ei ei.....e-i, en kysy mitään!!
Sitä paitsi joku toinen utelias sulta kohta kysyy kuitenkin joten...*kipittää takaisin varjoihin piiloon ja kuiskaa sieltä vielä kerran* Oohan nyt siellä juttuines taas kunnolla...ja shh shh
Minkälaista?
!!!Minkälaista?
Minkälaista?
Mä haluun tietää. Rättis voi vastata privana.!!!
Nyt kyllä kuules..
Ihan selkeet ohjeet sait Elenalta tuosta ylhäältä ja eikäkun vaan uhallakin...
Juu ihan riitti tämäkin selvitys, kitsEn jaksa tällä puhelimella näpytellä. Mutta oisko se sittenkin ollut enempi sellainen bihenkinen uni, jännä tunne oli vatsan pohjassa siinä unessa ja seisoi mallikkaasti
No niimpätietennii..Mä haluun tietää. Rättis voi vastata privana.
Muoks. Kerkes jo.
Mä olen joskus nähnyt unta naisesta. Mut mua se ei haittaa.En jaksa tällä puhelimella näpytellä. Mutta oisko se sittenkin ollut enempi sellainen bihenkinen uni, jännä tunne oli vatsan pohjassa siinä unessa ja seisoi mallikkaasti