Mulle ainakin kerrottiin jo yheltä taholta että ihan tuttu tapaus olis, yrittää pahoittaa tiettyjen ihmisten mielet toisiinsa ja saada tilanteet näyttämään siltä niinkun mulla ja epekillä ois jotain juttua keskenämme..mikä ei pidä paikkaansa ja tämä ''jorma''KIN sen kyllä oikein hyvin tietää.Mikä tää jorma teräs on? kuka se on? joku tuttu vai joku randomi alapeukuttaja.
Mistä tiedät?Vitun epekki siellä alapeukuttaa.
Mä oon niin pudonnu kelkasta etten tiedä mistään mitään mut ehkä mun ei tarviikaan.Lapsellista touhua kyllä.Mulle ainakin kerrottiin jo yheltä taholta että ihan tuttu tapaus olis, yrittää pahoittaa tiettyjen ihmisten mielet toisiinsa ja saada tilanteet näyttämään siltä niinkun mulla ja epekillä ois jotain juttua keskenämme..mikä ei pidä paikkaansa ja tämä ''jorma''KIN sen kyllä oikein hyvin tietää.
Ohan tuo ja satuttaa ihan turhaan.Mä oon niin pudonnu kelkasta etten tiedä mistään mitään mut ehkä mun ei tarviikaan.Lapsellista touhua kyllä.
Älä esitä tietämätöntä. SINÄ olet Jorma Teräs.Mikä tää jorma teräs on? kuka se on? joku tuttu vai joku randomi alapeukuttaja.
...ainakin oot vielä niin kauan kunnes nykypolitiikka johtaa Suomen täystuhoon
ei täällä missä minä asun. me voidaan taltata kehäkolmonen irti ja hinataan se somalian rannikolle. täällä suomi on suomi....ainakin oot vielä niin kauan kunnes nykypolitiikka johtaa Suomen täystuhoon
Sulla on sama asenne kun mun kaverilla jonka mielestä skåne ei kuulu Ruotsiin. Hän käy kuulema aina kerran vuodessa lusikoimassa Skånen maaperää irti Ruotsista ruokalusikalla ja pyys muakin mukaan talkoisiin just tässä männä viikollaei täällä missä minä asun. me voidaan taltata kehäkolmonen irti ja hinataan se somalian rannikolle. täällä suomi on suomi.
Huomenta.Erittäin hyvää huomenta
Elä prkl vie mun kotia ja työpaikkaa.ei täällä missä minä asun. me voidaan taltata kehäkolmonen irti ja hinataan se somalian rannikolle. täällä suomi on suomi.
HuomeniaHuomenta
Näin unta että menin ulkomaille. Harmi että on vain unta.