The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä tää jorma teräs on? kuka se on? joku tuttu vai joku randomi alapeukuttaja.
Mulle ainakin kerrottiin jo yheltä taholta että ihan tuttu tapaus olis, yrittää pahoittaa tiettyjen ihmisten mielet toisiinsa ja saada tilanteet näyttämään siltä niinkun mulla ja epekillä ois jotain juttua keskenämme..mikä ei pidä paikkaansa ja tämä ''jorma''KIN sen kyllä oikein hyvin tietää.
 
Mulle ainakin kerrottiin jo yheltä taholta että ihan tuttu tapaus olis, yrittää pahoittaa tiettyjen ihmisten mielet toisiinsa ja saada tilanteet näyttämään siltä niinkun mulla ja epekillä ois jotain juttua keskenämme..mikä ei pidä paikkaansa ja tämä ''jorma''KIN sen kyllä oikein hyvin tietää.
Mä oon niin pudonnu kelkasta etten tiedä mistään mitään mut ehkä mun ei tarviikaan.Lapsellista touhua kyllä.
 
ei täällä missä minä asun. me voidaan taltata kehäkolmonen irti ja hinataan se somalian rannikolle. täällä suomi on suomi.
Sulla on sama asenne kun mun kaverilla jonka mielestä skåne ei kuulu Ruotsiin. Hän käy kuulema aina kerran vuodessa lusikoimassa Skånen maaperää irti Ruotsista ruokalusikalla ja pyys muakin mukaan talkoisiin just tässä männä viikolla :D
 
Erittäin hyvää huomenta :whistle:
Huomenta.

Pitäis laittaa joko nukkumaan tai valvoa iltaan asti. Ma aamuna aikasten kuiten ylös.
Ajelin yön läpi tänne lannanmaahan takasin ja ei se uni tule heti vaikka oiski oikiasti väsyny. Mennään tuolla kakkosvaihtoehdolla koska muuten heräis iltamyöhään tai yöllä niin ei sekkään kovin hyvä ole.
 
Aurinkoisen pehmeetä huomenta sulle :)...

Jestas, uniukko yllätti illalla makoisasti :D mutta kyllä tuli kunnon yöunet tarpeeseen...tosin nyt on semmoinen olo että tötteröönä meen kuitenkin:D..vissiin liika on liikaa.

Hässäkkä aamua..mun leiriläinen lähti reissuun:)!. Vielä viimoset pakkailut oli tuossa ja jännityskihitykset ja...sinne se mun hurmuri meni:love:! Niin reippaana ja isona...


Pikkusiskoltaan tuli hyvästelyitkut:love:, veli lupas viestitellä kovasti toiselle, jos ehtii kaiken ohjelman keskellä..viimeistään illalla toivottaa hyvät yöt....

Saanks mä mennä ihan tärviölle:oops:...
Oon jo:love::D..!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä