Villi veikkaus että jokapaikan kuvaajabongarimme mr. Majuri varmaan laittanee kuvausmatskua tulemaan...Toi olis muuten kiva nähä
Villi veikkaus että jokapaikan kuvaajabongarimme mr. Majuri varmaan laittanee kuvausmatskua tulemaan...Toi olis muuten kiva nähä
Mutta eipä sitä tiiäkään miten vapauttava ja kivakin kokemus tuosta voi tulla ...koska tuntuuhan se aika kivalta kuitenkin kun tuulenpoika pääsee paikkoja ..puhaltelemaan...Niin ois ja kuunnella kun Aksu sipsuttelis ja manailis hame korvissa ''ui ui miten ne naiset pystyvät tähän, voi ei ja sääretkin unohtui sheivata...prkl..täytyy vaihtaa nukkumaluukussa pieruverkkarit takasin tästä mitään tuu!''
Tuulessa ei oo mitään vikaaOnpas synkkää ulkona. Ja kova tuuli.
*mutruilee*Onneks en käytä hametta.
Onpas. Tukka naamalla ja tupakki palaa liian nopeasti.Tuulessa ei oo mitään vikaa
Sen sijaan synkkyydet hitoksiin*yrittää huitoa ja huiskia aurinkoa sinnekin*
Mulla muuten on a i n a suorat housut ja kauluspaita.Niin ois ja kuunnella kun Aksu sipsuttelis ja manailis hame korvissa ''ui ui miten ne naiset pystyvät tähän, voi ei ja sääretkin unohtui sheivata...prkl..täytyy vaihtaa nukkumaluukussa pieruverkkarit takasin tästä mitään tuu!''
Mulla on sellainen hame joka hulmuais korville tuulessa.*mutruilee*
Höh, mikset?
jaa...pehko nyt saakin olla kivasti sotkusena...ja hupakkikin mun puolesta...mutta aattelepas sitä että nyt ois sitten hupakintarjoajia enempi jotenki kuitenki*yrittää kaivaa häikäisevää reunusta esiin*...Onpas. Tukka naamalla ja tupakki palaa liian nopeasti.
Oi! Eli just oikein ihunainenMulla on sellainen hame joka hulmuais korville tuulessa.
Olen housuihminen.
Hame, korkkarit ja baariin.Oi! Eli just oikein ihunainen
Joskus housuihminenkin voi olla hameihminen...tänään ois aika bueno päivä siihen! Onononononon..!*eikä kuuntele vastaväitteitä...lall lall laaaaaa*
Mä lähden taustalle kokkailemaan jotain masuja täyttävää ...
Eli musiikit kohdilleen...josko tää olotilakin tästä...
Mutta - pysy sinä ihanana ! Oikeesti - kiva kun oot olemassa *tarkoitan todellakin jokaista sanaa*
ollapa sinä kaunis tytteliKävin tanssimassa, tein Marilynit
Ei kai kun mie oon kotona.Kävin kävelyllä, enkä nähny ainuttakaan Marilyniä