The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin ois :D ja kuunnella kun Aksu sipsuttelis ja manailis hame korvissa ''ui ui miten ne naiset pystyvät tähän, voi ei ja sääretkin unohtui sheivata...prkl..täytyy vaihtaa nukkumaluukussa pieruverkkarit takasin tästä mitään tuu!''
Mutta eipä sitä tiiäkään miten vapauttava ja kivakin kokemus tuosta voi tulla :)...koska tuntuuhan se aika kivalta kuitenkin kun tuulenpoika pääsee paikkoja :rolleyes:..puhaltelemaan:geek:...

Jos nyt ei julkisesti toiste niin mikäs kukas estää Aksua hamoseen pukeutumasta nukkumaluukussa...ei muuta kuin imurin ilmavirtaa kohti vaan(y):rolleyes:...se nyt on lämmintälöhöä mytta onhan aina olemassa parveke(y)!
 
Niin ois :D ja kuunnella kun Aksu sipsuttelis ja manailis hame korvissa ''ui ui miten ne naiset pystyvät tähän, voi ei ja sääretkin unohtui sheivata...prkl..täytyy vaihtaa nukkumaluukussa pieruverkkarit takasin tästä mitään tuu!''
Mulla muuten on a i n a suorat housut ja kauluspaita.

Jos tilanne vaatii niin kyllä mä hetkeksi pystyn sonnustautumaan korkkareihin ja hameeseen mut ei ne mun jokapäiväiseen vaatevalikoimaani kuulu.

Nii. Ja kävin kävelyllä (lue lähikaupassa) Matkan varrella ei näkyny ensimmäistäkään marilynjuttua. Nykyajassa on jotain pielessä kun naisetkin saavat käyttää housuja. Kyllä kesään kuuluis kuulua kretonki, kellohameet ja kukkamekot.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä