The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On kyllä ihan mielettömän kaunis ilma täälläkin vaikka niin muka piti tulla tänään huono keli...mutku ei tullutkaan lällätiläälää!!
Järvellä ois kuule ihanaa olla:love:..vaikka tuuli keikuttelisikin mutta se nyt kuuluu kuvioihin :)
Ja ainahan voi rantautua johonkin kivaan saareen ja ihan vaan olla ja ihastella maisemia...ja syödäkin tosi hyvin jos Ahti sois antejaan :)...
 
Järvellä ois kuule ihanaa olla:love:..vaikka tuuli keikuttelisikin mutta se nyt kuuluu kuvioihin :)
Ja ainahan voi rantautua johonkin kivaan saareen ja ihan vaan olla ja ihastella maisemia...ja syödäkin tosi hyvin jos Ahti sois antejaan :)...
Aattele miten ihana ois heittäytyä vaikka nakupyllypaljaana vanhanajan puusoutuveneen takaosaan ja huljutella jalkoja laidan yli jossain keskellä järveä...laineet vaan liplattelis veneen kylkiin ja välillä kuuluis jostain kalan hyppyplumsahteluja ja lokkien kirkunaa...aurinko paistais ja hellis lämmöllään:love::love:
 
Mä oon niin herkkis etten voi juoda mustana:barefoot:....nyt tosin mun kahvikupillinen on jo kylmänä:D...no kait kun kestää vähintään tunti nautiskella:D
Mulla unohtuu kanssa kahvit monta kertaa tuohon sankkoon ja juon sitte myöhemmin kylmänä kun en raaski heittää hyviä kahveja viemäriinkään..kuka ne sieltä muka pois jois.:oops:
 
Aattele miten ihana ois heittäytyä vaikka nakupyllypaljaana vanhanajan puusoutuveneen takaosaan ja huljutella jalkoja laidan yli jossain keskellä järveä...laineet vaan liplattelis veneen kylkiin ja välillä kuuluis jostain kalan hyppyplumsahteluja ja lokkien kirkunaa...aurinko paistais ja hellis lämmöllään:love::love:
Noin on tullu tehtyä mummilassa naapurinlikkojen kans :)...ja veneilymuistoksi otettiin ja tehtiin ulpukkarannerenkaat..lumpeet oli niin kauniita, ne jätettiin rauhaan :)

Joo, olis ihanaa kyllä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nyt on ulkona ihana leppeä tuuli, pöhheiköt vaan pölisee kun tuolla menee ja hame meinaa tehä marilynit, mutta haitanneeko tuo mitään kun kävellä jolkottelee yksinään tuolla hiekkatiellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kerrankos sitä ny Marilynit sattuu.
Nyt tuulee niin kivasti, että taidan lähteä kävelylle.
Jos vaikka pääsis näkemään marilyntapahtuman. :whistle:
Sinne vaan asetut jonnekin kaupungin ojaan mahalles niin ihan varmasti huomaat marilynit aika pian, jos tarpeeksi onnekas oot :D


Näinköhän tuolla yksikses jolkotteletkaan :D..marilynbongareita puskat täynnänsä:cautious:...
:D :eek:
 
Kohta ruokaa,mies syö ruispohjalla jauheliha-herkkusienipizzaa ja mie taijan syytä Tkka Masalan :p

Saatan mie maistaa palasen tuota pizzaa.

Aukasin ton Lidlin ranskalaisen siiderin:oops::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä