Tällä kertaa onneksi oli, -pikkaset.Oliko pikkarit jalassa?
Tällä kertaa onneksi oli, -pikkaset.Oliko pikkarit jalassa?
Järvellä ois kuule ihanaa olla..vaikka tuuli keikuttelisikin mutta se nyt kuuluu kuvioihinOn kyllä ihan mielettömän kaunis ilma täälläkin vaikka niin muka piti tulla tänään huono keli...mutku ei tullutkaan lällätiläälää!!
Mä oon niin herkkis etten voi juoda mustana....nyt tosin mun kahvikupillinen on jo kylmänä...no kait kun kestää vähintään tunti nautiskellaMullakin on kahvia mutta ei maitoa
Aattele miten ihana ois heittäytyä vaikka nakupyllypaljaana vanhanajan puusoutuveneen takaosaan ja huljutella jalkoja laidan yli jossain keskellä järveä...laineet vaan liplattelis veneen kylkiin ja välillä kuuluis jostain kalan hyppyplumsahteluja ja lokkien kirkunaa...aurinko paistais ja hellis lämmölläänJärvellä ois kuule ihanaa olla..vaikka tuuli keikuttelisikin mutta se nyt kuuluu kuvioihin
Ja ainahan voi rantautua johonkin kivaan saareen ja ihan vaan olla ja ihastella maisemia...ja syödäkin tosi hyvin jos Ahti sois antejaan ...
Mulla unohtuu kanssa kahvit monta kertaa tuohon sankkoon ja juon sitte myöhemmin kylmänä kun en raaski heittää hyviä kahveja viemäriinkään..kuka ne sieltä muka pois jois.Mä oon niin herkkis etten voi juoda mustana....nyt tosin mun kahvikupillinen on jo kylmänä...no kait kun kestää vähintään tunti nautiskella
Noin on tullu tehtyä mummilassa naapurinlikkojen kans ...ja veneilymuistoksi otettiin ja tehtiin ulpukkarannerenkaat..lumpeet oli niin kauniita, ne jätettiin rauhaanAattele miten ihana ois heittäytyä vaikka nakupyllypaljaana vanhanajan puusoutuveneen takaosaan ja huljutella jalkoja laidan yli jossain keskellä järveä...laineet vaan liplattelis veneen kylkiin ja välillä kuuluis jostain kalan hyppyplumsahteluja ja lokkien kirkunaa...aurinko paistais ja hellis lämmöllään
Oi, mitä ihanaa? Te ootte lähdössä reissuun - onko ihan parisuhteilulaatuaikaa vai perheriemulomaa? Ihan kummin vaan niin - nauttikaa!Mä oon pakannut. Joko saa lähteä?
Lautta kyl starttaa vasta huomenissa.
Kantsii ottaa nyt jotain unilääkettä niin huominen koittaa aiemmin.Mä oon pakannut. Joko saa lähteä?
Lautta kyl starttaa vasta huomenissa.
Kerrankos sitä ny Marilynit sattuu.Nyt on ulkona ihana leppeä tuuli, pöhheiköt vaan pölisee kun tuolla menee ja hame meinaa tehä marilynit, mutta haitanneeko tuo mitään kun kävellä jolkottelee yksinään tuolla hiekkatiellä.
Näinköhän tuolla yksikses jolkotteletkaan ..marilynbongareita puskat täynnänsä...Nyt on ulkona ihana leppeä tuuli, pöhheiköt vaan pölisee kun tuolla menee ja hame meinaa tehä marilynit, mutta haitanneeko tuo mitään kun kävellä jolkottelee yksinään tuolla hiekkatiellä.
Mieltäkohottavaa happihyppelyä sinnekinKerrankos sitä ny Marilynit sattuu.
Nyt tuulee niin kivasti, että taidan lähteä kävelylle.
Jos vaikka pääsis näkemään marilyntapahtuman.
Sinne vaan asetut jonnekin kaupungin ojaan mahalles niin ihan varmasti huomaat marilynit aika pian, jos tarpeeksi onnekas ootKerrankos sitä ny Marilynit sattuu.
Jos vaikka pääsis näkemään marilyntapahtuman.
Näinköhän tuolla yksikses jolkotteletkaan ..marilynbongareita puskat täynnänsä...
Sehän vähän riippuu siitä sun hameen helman pituudesta ja siitä miten herkästi ne heilahtaa, mutta kokeile ihmeessä. Nyt on siihen aivan mahtava sääkin!Kerrankos sitä ny Marilynit sattuu.
Jos vaikka pääsis kokemaan marilynit
Toi olis muuten kiva nähäSehän vähän riippuu siitä sun hameen helman pituudesta ja siitä miten herkästi ne heilahtaa, mutta kokeile ihmeessä. Nyt on siihen aivan mahtava sääkin!
Niin ois ja kuunnella kun Aksu sipsuttelis ja manailis hame korvissa ''ui ui miten ne naiset pystyvät tähän, voi ei ja sääretkin unohtui sheivata...prkl..täytyy vaihtaa nukkumaluukussa pieruverkkarit takasin tästä mitään tuu!''Toi olis muuten kiva nähä
Hah voin jo kuvitella ton mielessäNiin ois ja kuunnella kun Aksu sipsuttelis ja manailis hame korvissa ''ui ui miten ne naiset pystyvät tähän, voi ei ja sääretkin unohtui sheivata...prkl..täytyy vaihtaa nukkumaluukussa pieruverkkarit takasin tästä mitään tuu!''