The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo niin olen minäkin oppinut viime aikoina asioita itsestäni mitä en tiennytkään tehneeni/sanoneeni...mutta joo siihen kun oppis että nostais leukansa ylös ja kääntyis sellasten ihmisten puoleen jotka eivät satuta..joskus tuntuu että ihmiset olettavat liian helposti mun olevan joku kone mikä kestää mitä tahansa, mutta eivät he itsekään kestäis niin miks olettaa toisen kestävän.

Mä en ainakaan kestä hyvin sellasta julmuutta mitä oon nyt ihan viime aikoina kohdannut ja kun itte tiiän etten varmana oo tehnyt sellasta mistä sen ansaitsis vaan (tyhmänä ja vtun idioottina) luotin lupauksiin ystävyydestä niin tottakai lopputulos on se että rähmällään sitä ollaan ja lujaa... Mutt hei ei voi mitään, tästä noustaan omille jaloilleen ja sitten kun on toisen vuoro olla rähmällään ja onneton niin kyllä mä oon valmis silti tukemaan (enkä nauramaan vahingoniloisena vieressä) ja tällä hetkellä tuntuu että ketään miestä en ikinä ittelleni halua kuin korkeintaan ystäväksi...tosin vaan sellanen ystävä kelpaa joka kehtaa sitä olla oikeesti eikä omilta frendeiltään salassa.

Kesä maistuu mansikoille ja tuoksuu järvivedelle..harmi vaan että vielä on ainakin täällä tosi kylmät veet niin ei voi muuta kun haaveilla:love::love:
*halaan*
Mä aina aattelen että tollakin/tälläkin jutulla/tapahtumalla oli vaan oma tilauksensa..että niin vaan piti käydä että oppisin... Ihan aina ei vaan oo toi ymmärrykseni riittänyt:notworthy: mutta ehkä joku kerta kolahtaa kunnolla(y)

Voi kunpa jaksais pitää tämmöstä lämmintä keliä niin että päästäis rantsulle uiputtelemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
*halaan*
Mä aina aattelen että tollakin/tälläkin jutulla/tapahtumalla oli vaan oma tilauksensa..että niin vaan piti käydä että oppisin... Ihan aina ei vaan oo toi ymmärrykseni riittänyt:notworthy: mutta ehkä joku kerta kolahtaa kunnolla(y)

Voi kunpa jaksais pitää tämmöstä lämmintä keliä niin että päästäis rantsulle uiputtelemaan :)
Mä taas usein vajoan jonnekin pimeyteen ja alan ruoskimaan itteeni..välillä saattaa vanha syömishäiriö yrittää nostella päätään mutta sille mä en enää sijaa anna. Ihan tarpeeks tehnyt tuhojaan mm. vatsalaukussa mikä ei enää kunnolla ilmaise näläntunnetta eikä siedä läheskään kaikkia normiruoka aineita.

Uimaan tekis ihan hiivatin paljon mieli!:love::love:
 
Mä taas usein vajoan jonnekin pimeyteen ja alan ruoskimaan itteeni..välillä saattaa vanha syömishäiriö yrittää nostella päätään mutta sille mä en enää sijaa anna. Ihan tarpeeks tehnyt tuhojaan mm. vatsalaukussa mikä ei enää kunnolla ilmaise näläntunnetta eikä siedä läheskään kaikkia normiruoka aineita.

Uimaan tekis ihan hiivatin paljon mieli!:love::love:
Halaus. Hyvä ettet anna enää jalansijaa syömishäiriölle. Älä ruoski ihtees noiden kusipäiden takia,ne ei oo sen arvoisia.
 
Mä taas usein vajoan jonnekin pimeyteen ja alan ruoskimaan itteeni..välillä saattaa vanha syömishäiriö yrittää nostella päätään mutta sille mä en enää sijaa anna. Ihan tarpeeks tehnyt tuhojaan mm. vatsalaukussa mikä ei enää kunnolla ilmaise näläntunnetta eikä siedä läheskään kaikkia normiruoka aineita.

Uimaan tekis ihan hiivatin paljon mieli!:love::love:
Joo, oma ruoska paras ruoska - kuten oon sanonu...tuttua huttua tuokin maanmatosena oleminen. Ja syömishäiriötkin...mutta sille en oo antanut sijaa moneen moneen vuoteen. Tässä pitää kuitenkin olla kunnossa nuiden kolmen takia:love:

Pitänee tässä vaan ryhdistäytyä ja käydä pulahtamassa kun ipanoistakin jo 2/3 uinut :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä