Ai sitä istutaan yhdessä pallien päällä?
Ai sitä istutaan yhdessä pallien päällä?
*halaan*Joo niin olen minäkin oppinut viime aikoina asioita itsestäni mitä en tiennytkään tehneeni/sanoneeni...mutta joo siihen kun oppis että nostais leukansa ylös ja kääntyis sellasten ihmisten puoleen jotka eivät satuta..joskus tuntuu että ihmiset olettavat liian helposti mun olevan joku kone mikä kestää mitä tahansa, mutta eivät he itsekään kestäis niin miks olettaa toisen kestävän.
Mä en ainakaan kestä hyvin sellasta julmuutta mitä oon nyt ihan viime aikoina kohdannut ja kun itte tiiän etten varmana oo tehnyt sellasta mistä sen ansaitsis vaan (tyhmänä ja vtun idioottina) luotin lupauksiin ystävyydestä niin tottakai lopputulos on se että rähmällään sitä ollaan ja lujaa... Mutt hei ei voi mitään, tästä noustaan omille jaloilleen ja sitten kun on toisen vuoro olla rähmällään ja onneton niin kyllä mä oon valmis silti tukemaan (enkä nauramaan vahingoniloisena vieressä) ja tällä hetkellä tuntuu että ketään miestä en ikinä ittelleni halua kuin korkeintaan ystäväksi...tosin vaan sellanen ystävä kelpaa joka kehtaa sitä olla oikeesti eikä omilta frendeiltään salassa.
Kesä maistuu mansikoille ja tuoksuu järvivedelle..harmi vaan että vielä on ainakin täällä tosi kylmät veet niin ei voi muuta kun haaveilla
Mä taas usein vajoan jonnekin pimeyteen ja alan ruoskimaan itteeni..välillä saattaa vanha syömishäiriö yrittää nostella päätään mutta sille mä en enää sijaa anna. Ihan tarpeeks tehnyt tuhojaan mm. vatsalaukussa mikä ei enää kunnolla ilmaise näläntunnetta eikä siedä läheskään kaikkia normiruoka aineita.*halaan*
Mä aina aattelen että tollakin/tälläkin jutulla/tapahtumalla oli vaan oma tilauksensa..että niin vaan piti käydä että oppisin... Ihan aina ei vaan oo toi ymmärrykseni riittänyt mutta ehkä joku kerta kolahtaa kunnolla
Voi kunpa jaksais pitää tämmöstä lämmintä keliä niin että päästäis rantsulle uiputtelemaan
Mitä se on? Ihan siis tälleen arasti kysyn kun utelias olento oon, en tartte kuitenkaan yksityiskohtaista luentoo
,
Mikä?
Halaus. Hyvä ettet anna enää jalansijaa syömishäiriölle. Älä ruoski ihtees noiden kusipäiden takia,ne ei oo sen arvoisia.Mä taas usein vajoan jonnekin pimeyteen ja alan ruoskimaan itteeni..välillä saattaa vanha syömishäiriö yrittää nostella päätään mutta sille mä en enää sijaa anna. Ihan tarpeeks tehnyt tuhojaan mm. vatsalaukussa mikä ei enää kunnolla ilmaise näläntunnetta eikä siedä läheskään kaikkia normiruoka aineita.
Uimaan tekis ihan hiivatin paljon mieli!
Emmä tiiä, emmä niitä syö mutta Bon appetit vaan sulle!Makkaraperunat
Laitanko kuvan?
Emmä tiiä, emmä niitä syö mutta Bon appetit vaan sulle!
Joo, oma ruoska paras ruoska - kuten oon sanonu...tuttua huttua tuokin maanmatosena oleminen. Ja syömishäiriötkin...mutta sille en oo antanut sijaa moneen moneen vuoteen. Tässä pitää kuitenkin olla kunnossa nuiden kolmen takiaMä taas usein vajoan jonnekin pimeyteen ja alan ruoskimaan itteeni..välillä saattaa vanha syömishäiriö yrittää nostella päätään mutta sille mä en enää sijaa anna. Ihan tarpeeks tehnyt tuhojaan mm. vatsalaukussa mikä ei enää kunnolla ilmaise näläntunnetta eikä siedä läheskään kaikkia normiruoka aineita.
Uimaan tekis ihan hiivatin paljon mieli!
Arvasin että makkara on kyseessä. Laita kuva.Makkaraperunat
Laitanko kuvan?
Arvasin että makkara on kyseessä. Laita kuva.
Äläs ny kuvia pyyvä,ties minkä makkaran kuvan rättis intoutuu laittamaanArvasin että makkara on kyseessä. Laita kuva.
Kaikki kuvat käy.Äläs ny kuvia pyyvä,ties minkä makkaran kuvan rättis intoutuu laittamaan
Ihania,rentoja löylyjäMä meen saunaan nyt , ipanat juuri kävivät ja nyt olis kuulema löylyt mulle sopivat
Menen siis löylyhengen hellittäväksi...oikeesti miettimään syntejä syviä ja hattaroimaan...
Öitä, pusNukkumaan, öitä.
Hyvää yötä & kauniita uniaNukkumaan, öitä.
Oi, kauniita unia*pus*Nukkumaan, öitä.