Vietähän lepposa hääpäivä, ihana lukea usein sun ja sun miehen väleistä täällä kun tuntuu niinkun oisitte vieläkin vastarakastuneita!Mie oon niin harvoin nykyisin juonnut alkoholia,että saa nähä miten akan käy
Sunnuntaina vielä hääpäivä,niin piti jotain juhla juomaa ostaa
No joo, ei se kahvi nyt noin hyvää voi hei ollaAh *huokailee kiimoissaan*
Mistäköhän puurosta se tykkää..se hullu meinaanKattinen & Ellu halaukset.
Ootte molemmat ihania ihmisiä
Mie ainakin tykkään teistä,ku hullu puurosta
Meillä kans kahvia
Kahvin juominen on niin nautinnollista.No joo, ei se kahvi nyt noin hyvää voi hei olla
Sä oisit sellanen mannapuuro voisilmällä ja minä ohraryynipuuroMistäköhän puurosta se tykkää..se hullu meinaan
Mikäköhänkään puuro mä muuten oisin : rolleyes:
KiitosVietähän lepposa hääpäivä, ihana lukea usein sun ja sun miehen väleistä täällä kun tuntuu niinkun oisitte vieläkin vastarakastuneita!
No on on mutta että joku raja sentäänKahvin juominen on niin nautinnollista. *hieroo munkkeja samalla*
No eiköVietähän lepposa hääpäivä, ihana lukea usein sun ja sun miehen väleistä täällä kun tuntuu niinkun oisitte vieläkin vastarakastuneita!
Kiitos
No ei ehkä vastarakastuneita enää
mutta rakkaus on kestänyt vaikka välillä on ollu vaikeitakin hetkiä.
Se tunne tuolla sydämessä kun tuota miestä kahtoo
Se sykähdyttää vieläkin,12 vuoden jälkeen
Hullu tykkää kaikista puurostaMistäköhän puurosta se tykkää..se hullu meinaan
Mikäköhänkään puuro mä muuten oisin : rolleyes:
No eikö
Toivotan jo @Kais teille molemmille ihanaa teidän kahden päivää. Pitäkää kiinni toisistanne ja arvostakaa raukkauttanne ja toisianne
Mä mitään munkkeja hiero.No on on mutta että joku raja sentään
Munkeista tuli mieleen että kerran muksuna söin banaanimunkkia ja sellasta tekis mieli kerran päästä maistamaan...vaikkakaan en munkkeja pysty enää syömään kun tulee heti ihan hirmu huono olo
Nunnia?Mä mitään munkkeja hiero.
Mä sanoin sen mannannapuuron jo, pitikö varastaa pitikö?*hörppii samalla kahvia ajatuksissaan*Hullu tykkää kaikista puurosta
Sie olisit joku ihanan pehmeä ja samettinen puuro Mannapuuro
SoriiiiMä sanoin sen mannannapuuron jo, pitikö varastaa pitikö?*hörppii samalla kahvia ajatuksissaan*
...ja vielä helpompaa on musta puhua pahaa takanapäin ja eessäkin...kun tietävät satuttavansa tosi pahasti. Tossa ois mulla oppimisen paikkaa että voisin ja osaisin kylmettää itteni ja vaan kohauttaa olkapäitäni ja olla ankan selkänä. Muttakun...Susta on helppo puhua vain hyvää sekä eessä että takanapäin. Mä arvostan muutenkin sellasia rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat olla rohkeita hyvässä ja olisivat mieluummin liian arkoja tekemään toiselle pahaa. Tuntuu nykyään että kun pitäis rakastaa, olla ystävä ja hyväksyä toinen sellasenaan, ne selkärangat ja munat häviää teille tietämättömille, mutta löytävät tiensä omistajansa luo kun pitää satuttaa toista.
Ei mustakaan tykätä tarvii, mutta en mä halua pahaa kellekään ja se satuttaa ihan hurjasti kun sitte huomaa olevansa taas kerran maassa rähmällään ja ihmettelee että miksi taas
Niinhän sitä sanotaan että aika parantaa haavat ja opettaa...no kahtotaan kahtotaan..
Mutt tänään muuten huomasin kun kattelin taivasta ja pilviä että hirveesti samanlainen päivä ilmojen puolesta kun mitä oli monesti lapsena kesät...poutapilviä ja auringonpaistetta..me serkukset mummon hiekkarannalla pulikoimassa ja välillä onkimassa
Joo niin olen minäkin oppinut viime aikoina asioita itsestäni mitä en tiennytkään tehneeni/sanoneeni...mutta joo siihen kun oppis että nostais leukansa ylös ja kääntyis sellasten ihmisten puoleen jotka eivät satuta..joskus tuntuu että ihmiset olettavat liian helposti mun olevan joku kone mikä kestää mitä tahansa, mutta eivät he itsekään kestäis niin miks olettaa toisen kestävän....ja vielä helpompaa on musta puhua pahaa takanapäin ja eessäkin...kun tietävät satuttavansa tosi pahasti. Tossa ois mulla oppimisen paikkaa että voisin ja osaisin kylmettää itteni ja vaan kohauttaa olkapäitäni ja olla ankan selkänä. Muttakun...
Tässä oon saanu kuulla itestäni ihan viimeaikoina vaikkajamitä, mikä on mua ihmetyttäny ja kummastuttanu kovasti koska oon luullut tai ollut itse siinä kuvitelmassa että välimme ovat hyvät...pientä itsetutkiskelun paikkaa siis ja itteni keräilyä...tai jotain..
Mutta eikö ookin aivan upea keli! Aurinko hellii pienen pirtsakan tuulentytön kera ja on niin kaunista...kyllä, mm.lapsuuden huolettoman vapaat inkkarikesät maistuivat tällaisilta...hattarapilviltä, varkain kypsyneiltä mansikoilta, uintimäriltä hiuksilta...
mutt hei ei se oo häppee olla hoppee..vai miten se meniSoriiii
Joo sie kerkisit eka
Ai sitä istutaan yhdessä pallien päällä?mutt hei ei se oo häppee olla hoppee..vai miten se meni
*kiskasee kaisin viereen ykköspallille* Nuin, kyll me pienet tylleröiset kahelleenkin hei mahutaan
mutt hei ei se oo häppee olla hoppee..vai miten se meni
*kiskasee kaisin viereen ykköspallille* Nuin, kyll me pienet tylleröiset tähän kahelleenkin hei mahutaan
oho..kenenkähän pallit on unohtuna tälleen ihan holtittomasti....Ai sitä istutaan yhdessä pallien päällä?