The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vietähän lepposa hääpäivä, ihana lukea usein sun ja sun miehen väleistä täällä kun tuntuu niinkun oisitte vieläkin vastarakastuneita!:love::love:
Kiitos :)
No ei ehkä vastarakastuneita enää :D
mutta rakkaus on kestänyt :love::love: vaikka välillä on ollu vaikeitakin hetkiä.
Se tunne tuolla sydämessä kun tuota miestä kahtoo :love:
Se sykähdyttää vieläkin,12 vuoden jälkeen
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Susta on helppo puhua vain hyvää sekä eessä että takanapäin. Mä arvostan muutenkin sellasia rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat olla rohkeita hyvässä ja olisivat mieluummin liian arkoja tekemään toiselle pahaa. Tuntuu nykyään että kun pitäis rakastaa, olla ystävä ja hyväksyä toinen sellasenaan, ne selkärangat ja munat häviää teille tietämättömille, mutta löytävät tiensä omistajansa luo kun pitää satuttaa toista.

Ei mustakaan tykätä tarvii, mutta en mä halua pahaa kellekään ja se satuttaa ihan hurjasti kun sitte huomaa olevansa taas kerran maassa rähmällään ja ihmettelee että miksi taas:notworthy:

Niinhän sitä sanotaan että aika parantaa haavat ja opettaa...no kahtotaan kahtotaan..

Mutt tänään muuten huomasin kun kattelin taivasta ja pilviä että hirveesti samanlainen päivä ilmojen puolesta kun mitä oli monesti lapsena kesät...poutapilviä ja auringonpaistetta..me serkukset mummon hiekkarannalla pulikoimassa ja välillä onkimassa:love::love::love:
...ja vielä helpompaa on musta puhua pahaa takanapäin ja eessäkin...kun tietävät satuttavansa tosi pahasti. Tossa ois mulla oppimisen paikkaa että voisin ja osaisin kylmettää itteni ja vaan kohauttaa olkapäitäni ja olla ankan selkänä. Muttakun:notworthy:...

Tässä oon saanu kuulla itestäni ihan viimeaikoina vaikkajamitä, mikä on mua ihmetyttäny ja kummastuttanu kovasti koska oon luullut tai ollut itse siinä kuvitelmassa että välimme ovat hyvät:unsure:...pientä itsetutkiskelun paikkaa siis ja itteni keräilyä...tai jotain..


Mutta eikö ookin aivan upea keli:)! Aurinko hellii pienen pirtsakan tuulentytön kera ja on niin kaunista:love:...kyllä, mm.lapsuuden huolettoman vapaat inkkarikesät maistuivat tällaisilta...hattarapilviltä, varkain kypsyneiltä mansikoilta, uintimäriltä hiuksilta...:)
 
...ja vielä helpompaa on musta puhua pahaa takanapäin ja eessäkin...kun tietävät satuttavansa tosi pahasti. Tossa ois mulla oppimisen paikkaa että voisin ja osaisin kylmettää itteni ja vaan kohauttaa olkapäitäni ja olla ankan selkänä. Muttakun:notworthy:...

Tässä oon saanu kuulla itestäni ihan viimeaikoina vaikkajamitä, mikä on mua ihmetyttäny ja kummastuttanu kovasti koska oon luullut tai ollut itse siinä kuvitelmassa että välimme ovat hyvät:unsure:...pientä itsetutkiskelun paikkaa siis ja itteni keräilyä...tai jotain..


Mutta eikö ookin aivan upea keli:)! Aurinko hellii pienen pirtsakan tuulentytön kera ja on niin kaunista:love:...kyllä, mm.lapsuuden huolettoman vapaat inkkarikesät maistuivat tällaisilta...hattarapilviltä, varkain kypsyneiltä mansikoilta, uintimäriltä hiuksilta...:)
Joo niin olen minäkin oppinut viime aikoina asioita itsestäni mitä en tiennytkään tehneeni/sanoneeni...mutta joo siihen kun oppis että nostais leukansa ylös ja kääntyis sellasten ihmisten puoleen jotka eivät satuta..joskus tuntuu että ihmiset olettavat liian helposti mun olevan joku kone mikä kestää mitä tahansa, mutta eivät he itsekään kestäis niin miks olettaa toisen kestävän.

Mä en ainakaan kestä hyvin sellasta julmuutta mitä oon nyt ihan viime aikoina kohdannut ja kun itte tiiän etten varmana oo tehnyt sellasta mistä sen ansaitsis vaan (tyhmänä ja vtun idioottina) luotin lupauksiin ystävyydestä niin tottakai lopputulos on se että rähmällään sitä ollaan ja lujaa... Mutt hei ei voi mitään, tästä noustaan omille jaloilleen ja sitten kun on toisen vuoro olla rähmällään ja onneton niin kyllä mä oon valmis silti tukemaan (enkä nauramaan vahingoniloisena vieressä) ja tällä hetkellä tuntuu että ketään miestä en ikinä ittelleni halua kuin korkeintaan ystäväksi...tosin vaan sellanen ystävä kelpaa joka kehtaa sitä olla oikeesti eikä omilta frendeiltään salassa.

Kesä maistuu mansikoille ja tuoksuu järvivedelle..harmi vaan että vielä on ainakin täällä tosi kylmät veet niin ei voi muuta kun haaveilla:love::love:
 
Älkää muruset välittäkö pahoista puheista,se on niiden häppee joka pahaa puhuu. :(
Miten joku ilkeä kehtaa puhua teistä pahaa ;) en ymmärrä en.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä