Nyt se sitte antaa olettaa että mun mies on pienempi ku yksikään koira.Et voi tietää minkä kokosesta miehestä ja koirasta on kyse. Kun en minäkään.
Nyt se sitte antaa olettaa että mun mies on pienempi ku yksikään koira.Et voi tietää minkä kokosesta miehestä ja koirasta on kyse. Kun en minäkään.
Tuskin tulis, ei tässä maassa ihmishenki niin arvokas asia ole.Koska jos joku kaksplussalainen ajaa toisen kaksplussalaisen miehen yli, siitä tulee isot rangaistukset.
Meinaatko että edes poliisi ei välitä kahdesta kaksplussalaisesta?Tuskin tulis, ei tässä maassa ihmishenki niin arvokas asia ole.
Tuskin kovin paljon, eihän se olis kovin trendikästä tänä aikana.Meinaatko että edea poliisi ei välitä kahdesta kaksplussalaisesta?
Nii että laitoit joitain normikoiria sit? Tollasiahan juokseekin joka päivä tuossa kylänraitilla vaahto suusta valuen, kyläläiset ei uskalla kodeistaan poistua.
Hyvää yötä.Te ootte ihan pimeitä, meen katsomaan töllöä ja zz.
Siis sun lapsen nimi on joku Pekka-Liisa ja miehen nimi Norman Bates?Hyvää yötä.
Muista käydä suihkussa myös.
T:Echon mies
Juu mut Pekka-Liisa ei silti tartte omaa vessaa vaikka se on vähä Pekka-Liisa!Siis sun lapsen nimi on joku Pekka-Liisa ja miehen nimi Norman Bates?
No ei kai kun voi valita itte minne vetensä heittääJuu mut Pekka-Liisa ei silti tartte omaa vessaa vaikka se on vähä Pekka-Liisa!
Meillä on mun ja lasten käyttämä vessa hyväntuoksuinen ja siisti. Miehellä on toinen vessa, kuin maanvyörymä ois pytyn päälle tullu.No ei kai kun voi valita itte minne vetensä heittää
awww sullahan on mukava ja ahkera miesMeillä on mun ja lasten käyttämä vessa hyväntuoksuinen ja siisti. Miehellä on toinen vessa, kuin maanvyörymä ois pytyn päälle tullu.
Tänään heitin sille wc-ankkapullon ja sanoin että putsaapas nyt ihan ite.
Mies hinkkas ja hinkkas, tuli sit hymyssä suin ja sanoi:"Tuo pytty on kiiltäny tuolla lailla viimeks Arabian tehtaalta lähtiessään!"
On. Mut on se ahkera sotkemaankin sitä valtaistuintaan.awww sullahan on mukava ja ahkera mies
Oletko joutunut sitten kuulusteluihin kun on tullut ihmissuhteeseen päätös?Ei eläin ole yhtä arvokas kuin ihminen. Ei mua oo poliisikuulusteluihin passitettu kun oon vahingossa ajanu jonkun oravan yli.