Pitkät piuhatNo niin, muistithan sä kuitenkin miks seisoit jääkaapilla
Pitkät piuhatNo niin, muistithan sä kuitenkin miks seisoit jääkaapilla
Ja mulla usein liian pitkä sytytyslanka...Pitkät piuhat
Iltaa
Onks sullakin joskus liian pitkät piuhat?Iltaa
Onks sullakin joskus liian pitkät piuhat?
Maistuvaista ruokahetkeä ja leppoisaa leffailuaAlan kohta syömään ja viettämään elokuvailtaa
ja ihan mutuna heitän että tais olla aivan eri piuhat kyseessä...Oonhan mie joskus niistäkin valitellut, mutta olen saanut korjattua asian, kiitos kysymästä
Tuo tuli mullekin mieleen, mutta en viittinyt kysyä nynny kun oon enkä halunnunna heittää bensaa liekkeihinja ihan mutuna heitän että tais olla aivan eri piuhat kyseessä...
Mie tykkään vaikka mistä. Hyvä ruoka kelpaa aina . Just nyt tekisi mieli sitä kananmunakastiketta .Mikä sun lempiruoka on?
No nyt en kyllä ymmärtänyt että kenestäkö puhe...Tuo tuli mullekin mieleen, mutta en viittinyt kysyä nynny kun oon enkä halunnunna heittää bensaa liekkeihin
Sä oot ihan mahottoman rohkee mimmi
millasta se kananmunakastike on?Mie tykkään vaikka mistä. Hyvä ruoka kelpaa aina . Just nyt tekisi mieli sitä kananmunakastiketta .
Omatekoinen kebab on yksi herkku .
Ahamuna . Sitä on heti huomenna saatava .
Eli miulla on näköjään munanälkäkin .
Maitokastiketta missä on keitettyä kananmunaa, ruohosipulia tai kevätsipulia. Tilliäkin tulee joskus laitettua. Järjettömän hyvää uusien perunoiden kanssa .millasta se kananmunakastike on?
Hassu kissa,meillä Minttu läpsii mun päätä ja hyppii selkäänJa katti räppää tassulla koko ajan miun päätä. Yrittää saada miun pään alemmaksi, että pääsisi lussuttamaan miun hiuksia .
Salmalla ja ilman, kumman sinä ottaisit?
Kyllä mä ilman salmonellaa ottaisin
Salmonellalla ja ilman, kumman sinä ottaisit?
Melkein siis samanlaista kuin sipulivoimaitokastike..paitsi munalla Vois joskus kokeillaMaitokastiketta missä on keitettyä kananmunaa, ruohosipulia tai kevätsipulia. Tilliäkin tulee joskus laitettua. Järjettömän hyvää uusien perunoiden kanssa .
Sen mummonherkku- ketjun takia munkin mielessä on pyörinyt kanamuna- ja sipulivoikastike sekä kesäkeittoMelkein siis samanlaista kuin sipulivoimaitokastike..paitsi munalla Vois joskus kokeilla
Kesäkeitto . *pistää muistiin ja tekee myös lähipäivinä*Sen mummonherkku- ketjun takia munkin mielessä on pyörinyt kanamuna- ja sipulivoikastike sekä kesäkeitto
Pitää tehdä, jos ei muille kelpaa niin sitten ainakin mä syön...