The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii. Saako avautua?

Olin nimittäin hemmetin hämmästynyt kun kaveri jussina soitti ja sanoi, että ens viikonloppuna lähdet keikalle ja sillä hyvä.
Hän nimittäin tekee leffamusaa ja tuntee kymmeniä ihan oikeita soittajia genrestä genreen. Niin mixwitussa soittaa mulle? Pahaiselle harrastehumppaajalle?

Niinpä mä kysyin. Vastaus kuului ihan sanatarkasti:
a) koska sä osaat
b) sun on korkea aika tehdä muutakin kuin haista pahalle nukkumaluukussa tai tulla haisemaan pahalle nurkkabaariin.
c) olet mieleenjuolahtava hemmo ???

Mulla on ympärilläni hirmuinen tsemppiryhmä ihmisiä jotka tosiaan yrittää parhaansa tehdäkseen minusta miehen joka joskus olin. Suuri kiitos heille.
Mut jos aina puhelimeni soidessa tarjolla on jotain tekemistä, niin mä lakkaan vastaamasta puhelimeen.
Äitikulta saattaa soittaa syömään, eikä mun tartte tehdä lattiaremonttia (koska olen tehnyt sen jo) mut muissa tapauksissa kun puhelimeni soi, niin se yleensä tietää hommia.
Niinku nytkin. Olis pitäny pistää puhe- elin juhannukseksi kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Ai nii. Saako avautua?

Olin nimittäin hemmetin hämmästynyt kun kaveri jussina soitti ja sanoi, että ens viikonloppuna lähdet keikalle ja sillä hyvä.
Hän nimittäin tekee leffamusaa ja tuntee kymmeniä ihan oikeita soittajia genrestä genreen. Niin mixwitussa soittaa mulle? Pahaiselle harrastehumppaajalle?

Niinpä mä kysyin. Vastaus kuului ihan sanatarkasti:
a) koska sä osaat
b) sun on korkea aika tehdä muutakin kuin haista pahalle nukkumaluukussa tai tulla haisemaan pahalle nurkkabaariin.
c) olet mieleenjuolahtava hemmo ???

Mulla on ympärilläni hirmuinen tsemppiryhmä ihmisiä jotka tosiaan yrittää parhaansa tehdäkseen minusta miehen joka joskus olin. Suuri kiitos heille.
Mut jos aina puhelimeni soidessa tarjolla on jotain tekemistä, niin mä lakkaan vastaamasta puhelimeen.
Äitikulta saattaa soittaa syömään, eikä mun tartte tehdä lattiaremonttia (koska olen tehnyt sen jo) mut muissa tapauksissa kun puhelimeni soi, niin se yleensä tietää hommia.
Niinku nytkin. Olis pitäny pistää puhe- elin juhannukseksi kiinni.
Sulle ei sitten mikään kelpaa.Ihmiset yrittää antaa sulle tekemistä ettet tapa itseäsi viinaan mutta ei kelpaa.Ne jostain syystä välittää sinusta joten eikö olisi parempi lopettaa rutina ja tarttua siihen oljenkorteen kun sellaista sinulle ojennetaan.
 
Sulle ei sitten mikään kelpaa.Ihmiset yrittää antaa sulle tekemistä ettet tapa itseäsi viinaan mutta ei kelpaa.Ne jostain syystä välittää sinusta joten eikö olisi parempi lopettaa rutina ja tarttua siihen oljenkorteen kun sellaista sinulle ojennetaan.
Olet oikeassa.
Joskus potku perseelle on sitä oikeeta ystävyyttä.
Ja mä en muuten rutise.
 
Vinksinvonksin ja heikunkeikun päivä:)..

Siis tiiätkö sen tunteen kun oot keskellä hyvin eläväistä ja tapahtumarikasta päivää? Kun kello juoksee käsittämättömällä nopeudella ja tuntuu siltä että - en saa mitään aikaiseksi vaikka teetkin ja tosi paljon(y)!..ja kuitenkin on vielä niiiin paljon tehtävää...

Säntäilypäivä :). Lätäköissä pomppimista:love:. Aikataulutuskiirehässäkkää. Tunneläikähdyksiä:love:
Itsetutkiskelua:barefoot:..no, en mä siinä kyllä hullua hurskaammaksi tullut:notworthy::D


Iltakimpoilut parhaillaan kolmikon kanssa:love:...reissukasseilua...iltapalastelua...suihkunraikkautta...hillitöntä selostushöpinää ja naurua...ohimennen halailua...

Ja ilta- aurinkoa:love:

Vaikka välillä huolettaa ja murehdituttaa ja...tuntuu kaiken touhun ja ihmistenkin keskellä ulkopuolisen yksinäiseltä heikolta peikolta niin..siltikin..*huokaan*..on tää ihanaa:)
Oleminen ja eläminen:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä