Suomi on paapottu pilalle

Mutta edelleen, jos Hitler olisi ollut joku rakastettu hyväntekijä, niin häntä olisi kaivattu enemmän kuin lemmikkiänsä?
Mä luulen että moni -vähintään kokoomuslaiset-tirauttaa muutaman kyyneleen Sauli Niinistölle tämän kuoltua eikä Lennu-koiralle, koska Sauli on tykätty mies, vaikka Lennuakin sympatiseerataan.

No, mä menin siihen mainitsemaasi ihminen-eläin-kilpailuun, mutta siis ihana ihminen peittoaa aina ihanan lemmikin, ja veikkaan että ihmiset räytyy enemmän ihanan ihmisen kuoltua, kuin vaikka ihanan koiran.

Tai jos mulla olisi menneisyydestä joku läheinen ihminen joka olis kuollu, ja mä silti itkisin jonkun Mustin perään enemmän, niin kysyisin itseltäni että onko mussa joku vika...

No sit jos lähdetään ihan subjektiivisuuden tielle niin joku voi kaivata menneisyydestä vaikka romutettua Volvo Amazoniaan enemmän kuin kuolleita ihmisiä - mut siinäkin on sit jotain häikkää...:)
tottakai aatua olis kaivattu hirveen paljon ja itketty silmämunat päästä valuen hänen kuolemaansa jos hän ois ollut ihana ihminen...mä puhuinkin siitä että koiranomistajat itkevät koiransa kuolemaa joskus enemmän kuin jonkun ihmisen eikä siinä oo mitään väärää tai outoo.

tottakai aatua olis kaivattu hirveen paljon ja itketty silmämunat päästä valuen hänen kuolemaansa jos hän ois ollut ihana ihminen...mä puhuinkin siitä että koiranomistajat itkevät koiransa kuolemaa joskus enemmän kuin jonkun ihmisen eikä siinä oo mitään väärää tai outoo.
Niino. Se on mun mielestä sen toisen ihmisen vika jos ei häntä kauhiasti tule ikävä. :D

Korjaan vähän. Jos siis itseä vanhemmat sukulaiset ei liikuta kuoltuaankaan, niin ei se vika oo usein siinä lapsessa vaan oudossa aikuisessa.
No tuotahan mä yritin just sanoa :D..ja sillon on aivan normaalia että se lapsi joka on ehkä jo aikuinen, itkee lemmikkimarsuaan enemmän kuin sitä aikuista joka on satuttana sitä marsun omistajaa menneisyydessä...niin kerta:cautious:

Elä huoli, kyll he silti sua rakastavat :love:*miettii mitä tekemistä tällä asialla on lemmikkimarsujen kanssa*:alien:
No että itkeekö ne mun perään kun mä kualen...:ROFLMAO::cry:

Mut kai jos mä oisin muksu, niin tiedän kummanko valitsisin:
Äiti:
"No niin, nyt menette sänkyyn, otetaan iltarukous -posmotiposmoti- jahas, hyvää yötä, kullat."(välillä luen sadun mut nykyään harvemmin kun nää osaa lukea)
Isä:
"Isi voi nukkua Pekka-Liisa sun vieressä jos pelottaa *varttitunti Isin kuorsausta*, ai juu otetaas muuten iltarukous (posmotusta)! Haluatteko että Isi kertoo sadun? Olipa kerran orava jolla oli käpy, sit se piilotti sen kävyn ja tuli susihukka joka ajoi oravaa takaa...(satu kestää ainakin varttitunnin)
*rattoisaa piereskelyä lopuksi ja naurun kiherrystä, tunti on jo kulunut*

vierailija
Ei eläin ole yhtä arvokas kuin ihminen. Ei mua oo poliisikuulusteluihin passitettu kun oon vahingossa ajanu jonkun oravan yli.
Oma rakas lemmikki on eri asia kuin joku tuntematon luontokappale.

Juurihan oli lehdessä juttu, että monille oma lemmikki on todellakin läheisempi ja rakkaampi kuin monet sukulaiset, joten toki myös lemmikin poismeno kirpaisee enemmän.

• Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
No että itkeekö ne mun perään kun mä kualen...:ROFLMAO::cry:

Mut kai jos mä oisin muksu, niin tiedän kummanko valitsisin:
Äiti:
"No niin, nyt menette sänkyyn, otetaan iltarukous -posmotiposmoti- jahas, hyvää yötä, kullat."(välillä luen sadun mut nykyään harvemmin kun nää osaa lukea)
Isä:
"Isi voi nukkua Pekka-Liisa sun vieressä jos pelottaa *varttitunti Isin kuorsausta*, ai juu otetaas muuten iltarukous (posmotusta)! Haluatteko että Isi kertoo sadun? Olipa kerran orava jolla oli käpy, sit se piilotti sen kävyn ja tuli susihukka joka ajoi oravaa takaa...(satu kestää ainakin varttitunnin)
*rattoisaa piereskelyä lopuksi ja naurun kiherrystä, tunti on jo kulunut*
Onks sun lapsen nimi Pekka-Liisa?:unsure:

Itse kyllä tappaisin ihmisiä (en tietenkään rakkaita tai mukavia) ihan huvin vuoksi, jos en joutuisi siitä linnaan. Tuskin olen ainoa.
Siksi on lait, etteivät kaikki toteuttaisi väkivaltaisia mielitekojaan.

Ei ole muita kuin eläinkunta, kasvikunta, kivikunta. Johonkin näistä sinäkin kuulut.
Minä esim ajaisin mieluummin ukkosi päältä kuin jonkun palstalaisen koiran päältä. Joita en tuntisi kumpaakaan. Makuasioita. :cool:
Sä taidat kuuluakin siihen kivikuntaan. o_O

Mä kattelen rauhassa Jeremy Clarksonin kaahailuja (ja kuuntelen sen ihanaa bassoääntä) ja sit mietin osaako Horatio Caine ratkasta mysteeriä, ja tällävälin joku palstalainen miettii mun miehen päälle ajamista. :cautious:

Oonks mä loukannu nyt sun jonkun lemmikkijyrsijän tunteita?

Yhteistyössä