Softy
Sama täällä.Tääälläpäh tuulee ja paistaa aurinko
Sama täällä.Tääälläpäh tuulee ja paistaa aurinko
Muistaa ne ja hyvin muistaakin !Ai nii. Unohdin kertomani.
Jussina soi puhelin, vaikka ei mulle koskaan kukaan soita.
Mut kaveri soitti ja kysyi olenko ens lauantaina vapaa.
Pitäis lähteä soittamaan kolmekymppiset. Haittarilla.
Olen vapaa mut hitto kun en o vissiin neljään vuoteen koskenutkaan ainoaankaan soittimeen. Hirvittää.
Mut toisaalta en viitti jättää kaveria liemeenkään.
Pitää tästä ny lähteä testaamaan muistaako mun sormet enää yhtään mitään.
Halausjaahas ja eikun cittariin...
ahistaa ja on pahamieli taas...jospa tää tästä.
Anna munaa niin teen.
Kerma on liian rasvaista. Olen allerginen mantelille.
ja mantelijauhoa ja luomukermaa. Kaikkea sopivasti
No sehän mun olis pitänyt muistaa joKerma on liian rasvaista. Olen allerginen mantelille.
Mä laitan aina maitoa munakkaaseen. Mulla on luomumaitoa. Mä en käytä kermaa ruoassa.No sehän mun olis pitänyt muistaa jo
Ilman luomukermaa ei tuu ruoasta hyvää. Eikä se ole makuasia
No menee sekin, mut saa olla täysluomumaitoa. Luomuspelttiä voi kans laittaa ja saman verran luomuvehnäjauhoa. Muuten maistuu sämpylältä.Mä laitan aina maitoa munakkaaseen. Mulla on luomumaitoa. Mä en käytä kermaa ruoassa.
Lähetän pari ruispuikulaa.Niin ja töihin ei ole sit evästä. Syön kahvitauolla leipäpalasen.
Vaahtoaapas kovasti. Onko kermavaahtoa päällä.Kahvia
Liian laiska käymään kaupassa?Niin ja töihin ei ole sit evästä. Syön kahvitauolla leipäpalasen.
Kävin kaupassa kun tulin töistä. Nyt on veto poissa. Olen aina väsynyt töiden jälkeen.Liian laiska käymään kaupassa?
Mulla tuli vahingossa se pannarin ohje. Eihän munakkaseen (Omelette) tule koskaan jauhoja. Mutta kyllä siihen se luomukerma sopii parhaiten.Mä laitan aina maitoa munakkaaseen. Mulla on luomumaitoa. Mä en käytä kermaa ruoassa.
EiVaahtoaapas kovasti. Onko kermavaahtoa päällä.
Yleensä ihmiset on. Ulkoilma ja kävely piristää mutta jos on laiska niin sitten on.Kävin kaupassa kun tulin töistä. Nyt on veto poissa. Olen aina väsynyt töiden jälkeen.