Kyllä juu...miehen pitää olla sen verran vahva että jaksaa nostaa naisen olkapäälleen vaikka ja yhellä kädellä ja vaihella olkapäältä toiselle jos siltä tuntuu...ihanaa kun me ollaan niin usein samaa mieltä näissä asioissaSamaa mieltä
Niin taas joo, lagittaa just sillon kun pitäs vastataHirveesti lagittaa taas tällä vehkeellä...laiyoin muuten piimäkakun uuniin kun Joku Kummanen on menny ostamaan piimää tolkuttomasti...
Kyllä juu...miehen pitää olla sen verran vahva että jaksaa nostaa naisen olkapäälleen vaikka ja yhellä kädellä ja vaihella olkapäältä toiselle jos siltä tuntuu...ihanaa kun me ollaan niin usein samaa mieltä näissä asioissa
Ja partaa ja rintakarvoja ......Hiuksia on kiva hipistellä.
JuuJa partaa ja rintakarvoja ......
Joku on noitunu tän, hmmmm... eikös @KyöpelinVuori ollu eilen ketjussa käväsemässäTää ketju kettuilee. Yritän tykätä viestiä niin väittää että ketjua ei ole olemassa.
Eipä oo eka kerta,mulla myös välilläTää ketju kettuilee. Yritän tykätä viestiä niin väittää että ketjua ei ole olemassa.
Niih on...hiuksiakin on kiva hipistellä mutta ihoa...kuljettaa sormenpäitään pitkin poikin ihan joka pai.....
Jaa, pitää lähtee nuita kahta häätämään suihkuun....
Niin mullaki, noi ei tiiä miten käyttäytyä!Mulla toimii ketju kuten ennenkin. Te muut olette käyttäytyneet huonosti kun ei toimi.
Ei ole kotona opetettu käytöstapoja.Niin mullaki, noi ei tiiä miten käyttäytyä!
Mullaki toimii ongelmittaMulla toimii ketju kuten ennenkin. Te muut olette käyttäytyneet huonosti kun ei toimi.
Niin mullaki, noi ei tiiä miten käyttäytyä!
Tuli tännekin sade melkein heti, satoi reilun 5min ihan kaatamalla, rakeitakin. Ukkostikin jossain kauempana. Sit taas paistoi.Täällä alko justiinsa sataa.
Korjasin erhees ja - etteenpäin, vamos vamos
Muistaakseni olit jotain reilut 160cm niin ehkä helpompi nostaa, toista se on kun pituutta on lähes 180cmKyllä juu...miehen pitää olla sen verran vahva että jaksaa nostaa naisen olkapäälleen vaikka ja yhellä kädellä ja vaihella olkapäältä toiselle jos siltä tuntuu...ihanaa kun me ollaan niin usein samaa mieltä näissä asioissa
Onneks olkoon isolle miehelle!Päivää kettinkiin. Siskommiäs just palautti mut nukkumaluukkuun.
Olisn siis viettämässä jussia systerin mökillä ja ne oli sit samalla mun viiskymppiset ja siskommiehen veljen kuuskymppiset.
Oli siin semmoinen koira haudattuna, et kun systerin kans keskiviikkona mentiin mökille, niin siel oli kahden terassin uudet huonekalut kasattavana ja siinäpä kivaa puuhaa isoveikalle.
Mut siitä eteenpäin... syömistä, juomista, saunaa, savusaunaa, paljua, poreammetta, lisää syömistä juomista ja sit lauantaina käytiin Ämyrin lavalla kattomassa Laura Voutilaista. Niin ja koko juhannusreissun aikana mä en saanu maksaa edes omia tupakoitani vaan kaikki kuului pakettiin. Ja nytkin on sit jääkaapissa pottua ja poronkäristystä.
Nyt huilaan hetken ja alan klo 21 kattomaan Hobitin päätösjaksoa.
Ei niin..onneks sä oot täällä, joten voisit sä opettaa niille miten ollaan ihmisiksi??Ei ole kotona opetettu käytöstapoja.
Oot sie 180?Muistaakseni olit jotain reilut 160cm niin ehkä helpompi nostaa, toista se on kun pituutta on lähes 180cm