The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin. Siskommiäs just palautti mut nukkumaluukkuun.
Olisn siis viettämässä jussia systerin mökillä ja ne oli sit samalla mun viiskymppiset ja siskommiehen veljen kuuskymppiset.

Oli siin semmoinen koira haudattuna, et kun systerin kans keskiviikkona mentiin mökille, niin siel oli kahden terassin uudet huonekalut kasattavana ja siinäpä kivaa puuhaa isoveikalle.

Mut siitä eteenpäin... syömistä, juomista, saunaa, savusaunaa, paljua, poreammetta, lisää syömistä juomista ja sit lauantaina käytiin Ämyrin lavalla kattomassa Laura Voutilaista. Niin ja koko juhannusreissun aikana mä en saanu maksaa edes omia tupakoitani vaan kaikki kuului pakettiin. Ja nytkin on sit jääkaapissa pottua ja poronkäristystä.

Nyt huilaan hetken ja alan klo 21 kattomaan Hobitin päätösjaksoa.

Täällä alko justiinsa sataa.
Tuli tännekin sade melkein heti, satoi reilun 5min ihan kaatamalla, rakeitakin. Ukkostikin jossain kauempana. Sit taas paistoi.

Korjasin erhees ja - etteenpäin, vamos vamos :)

Kyllä juu...miehen pitää olla sen verran vahva että jaksaa nostaa naisen olkapäälleen vaikka ja yhellä kädellä ja vaihella olkapäältä toiselle jos siltä tuntuu...ihanaa kun me ollaan niin usein samaa mieltä näissä asioissa:love:
Muistaakseni olit jotain reilut 160cm niin ehkä helpompi nostaa, toista se on kun pituutta on lähes 180cm :D

Päivää kettinkiin. Siskommiäs just palautti mut nukkumaluukkuun.
Olisn siis viettämässä jussia systerin mökillä ja ne oli sit samalla mun viiskymppiset ja siskommiehen veljen kuuskymppiset.

Oli siin semmoinen koira haudattuna, et kun systerin kans keskiviikkona mentiin mökille, niin siel oli kahden terassin uudet huonekalut kasattavana ja siinäpä kivaa puuhaa isoveikalle.

Mut siitä eteenpäin... syömistä, juomista, saunaa, savusaunaa, paljua, poreammetta, lisää syömistä juomista ja sit lauantaina käytiin Ämyrin lavalla kattomassa Laura Voutilaista. Niin ja koko juhannusreissun aikana mä en saanu maksaa edes omia tupakoitani vaan kaikki kuului pakettiin. Ja nytkin on sit jääkaapissa pottua ja poronkäristystä.

Nyt huilaan hetken ja alan klo 21 kattomaan Hobitin päätösjaksoa.
Onneks olkoon isolle miehelle! :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä