The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:oops:
Noku mielessä on niin paljon kaikkee mitä pien ihminen ei ymmärrä ja sitte ihmettellee sitä kaikkee hämmentyneenä ja surullisenakin:notworthy:

Tosin tää päivä on mennytki sitte nauraa hekottaessa ja saan hepulikohtauksia ihan ihme jutuista ja paikoissa:cautious:
*halaaruttaan sua*
Tuo sun surumielisyys sais jo mennä puis. Ettei liiaksi nakerra voimiasi...toki ei aina voi olla ilosena, melankolisuuskin on joskus toisaalta hyvästäkin..ikäänkuin jollain tavalla tasoittaa..mutta kunhan ei moinen tunne jää asumaan:cautious:

Yliväsyneenä sitä höpäjää ihan levottomia juttuja ja nauraa rätkättää melkein pissat housuun:D:oops:...siis että k u u l e m a niinkin voi käydä :barefoot:...tai jotain ..

• Tykkää
Reactions: Kais
*halaaruttaan sua*
Tuo sun surumielisyys sais jo mennä puis. Ettei liiaksi nakerra voimiasi...toki ei aina voi olla ilosena, melankolisuuskin on joskus toisaalta hyvästäkin..ikäänkuin jollain tavalla tasoittaa..mutta kunhan ei moinen tunne jää asumaan:cautious:

Yliväsyneenä sitä höpäjää ihan levottomia juttuja ja nauraa rätkättää melkein pissat housuun:D:oops:...siis että k u u l e m a niinkin voi käydä :barefoot:...tai jotain ..
Niinhän tuo sais mennä ja kun tietäs ees miten vois korjata itte tilanteet että tuntuis paremmalta mutku en tiiä niin en voi muuta kun ihmetellä ja oottaa että aika korjais jotain tai jotain....:(

Mä oon naurana muutamankin kerran elämäni aikana silleen että tuli pissat pöksyyn..ne tilanteet eivät olleet mitään tähtihetkiä.:oops:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Niinhän tuo sais mennä ja kun tietäs ees miten vois korjata itte tilanteet että tuntuis paremmalta mutku en tiiä niin en voi muuta kun ihmetellä ja oottaa että aika korjais jotain tai jotain....:(

Mä oon naurana muutamankin kerran elämäni aikana silleen että tuli pissat pöksyyn..ne tilanteet eivät olleet mitään tähtihetkiä.:oops:
*halaan uudestaan*
Puhuminen auttaa. Tai ajatuksien ja tunteiden kirjoittaminen paperille. Ja ihan kunnon rehellinen itku. Se myös puhdistaa.

No hyvin kaukana todellakin tähtihetkistä ovat olleet :D..mutta niin on osunut nauruhermoon ja samalla muuallekin:oops:...

• Tykkää
Reactions: Kais
*halaan uudestaan*
Puhuminen auttaa. Tai ajatuksien ja tunteiden kirjoittaminen paperille. Ja ihan kunnon rehellinen itku. Se myös puhdistaa.

No hyvin kaukana todellakin tähtihetkistä ovat olleet :D..mutta niin on osunut nauruhermoon ja samalla muuallekin:oops:...
Joskus kirjotin päiväkirjaa mutta nykyään sellasta jaksa alottaa vaikka oishan tuo hyvä...

Joo, mulla oli ja on edelleen sellanen ystävä jolla on vieläkin sama vaikutus että me nauretaan toinen toisemme aina ihan tärviölle kun tavataan, Ihan mahoton tapaus se tytsi :D Onneks ite oon niin hirveen järkevä...:oops: Nykyään vaan nähään toisiamme harvemmin kun asutaan eri paikkakunnilla mutta netin kauttahan tuon kanssa ollaankin nykyään enempi yhteydessä <3

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä