Ajattelin samaa että tarvii jotakin muuta.
Ajattelin samaa että tarvii jotakin muuta.
Voi sielläkin jos hormonit alkaa hyrrää. Etkö oo kokeillu?Vai Patukka Pimpulaan, johan on aikoihin eletty ja yleisessä vessassa vielä.
Sussiunakkoon!
En, en ole, mutta toivottavasti se ei ole liian myöhäistä kokeilla.Voi sielläkin jos hormonit alkaa hyrrää. Etkö oo kokeillu?
Vaatteita, kosmetiikkaa eli dödöä, hammasharja, shampoota..Olis tarkoitus lähteä ulkomaan matkalle parin päivän päästä.
Mitähän pitäis ottaa mukaan passin ja luottokortin lisäksi?
Pesukone ja säkillinen perunoitaOlis tarkoitus lähteä ulkomaan matkalle parin päivän päästä.
Mitähän pitäis ottaa mukaan passin ja luottokortin lisäksi?
Miksi särkylääkkeitä.Vaatteita, kosmetiikkaa eli dödöä, hammasharja, shampoota..
Särkylääkkeitä.
Ei sitä koskaan tiedä.Miksi särkylääkkeitä.
Tuleeko ulkomailla särkyjä?
Perunat, ne olis unohtuneet, kiitos.Pesukone ja säkillinen perunoita
Mitä lääkettä suosittelet?Ei sitä koskaan tiedä.
Pesukoneessa voi pestä perunat ja linkouksella ne voi kuoriaPerunat, ne olis unohtuneet, kiitos.
Otin viimereissulla pesukoneen mukaani, mutta siitä oli enemmän haitta kuin hyötyä.
Jos ottais toisenkin luottokortin jos tarvii ostaa vaatteita.
Tarviitko apua vaateostoksille? Mulla on hyvä maku pukeutumisen suhteen.Perunat, ne olis unohtuneet, kiitos.
Otin viimereissulla pesukoneen mukaani, mutta siitä oli enemmän haitta kuin hyötyä.
Jos ottais toisenkin luottokortin jos tarvii ostaa vaatteita.
Hah aivan varmasti tulee...mutta en kerro miksMiksi särkylääkkeitä.
Tuleeko ulkomailla särkyjä?
Taijampa sitteki ottaa pesukoneen mukaani, jos kerran potutkin otan.Pesukoneessa voi pestä perunat ja linkouksella ne voi kuoria
Mä just viime viikolla annoin lapselleni 200€ dressmannin lahjakortin, jonka sain 50v synttärilahjaksi keväällä, koska mä saan tarvitsemani verkkarit esim. tokmanniltaTarviitko apua vaateostoksille? Mulla on hyvä maku pukeutumisen suhteen.
Sä tuut tarvitsemaan peräsuppoja ja rauhottaviaMitä lääkettä suosittelet?
Tykkään St Remystä, olisko se sopivalle lääke ulkomaan tauteihin?
Joo kyllä apua voin ottaa vastaan.Tarviitko apua vaateostoksille? Mulla on hyvä maku pukeutumisen suhteen.
Minusta Pol Remy on hyvä.Mitä lääkettä suosittelet?
Tykkään St Remystä, olisko se sopivalle lääke ulkomaan tauteihin?
Ollaan sitä nyt niin reteenä liikenteessä ettäTarviitko apua vaateostoksille? Mulla on hyvä maku pukeutumisen suhteen.
Like miksi, moon ihan rauhallinen.Sä tuut tarvitsemaan peräsuppoja ja rauhottavia
Mä just viime viikolla annoin lapselleni 200€ dressmannin lahjakortin, jonka sain 50v synttärilahjaksi keväällä, koska mä saan tarvitsemani verkkarit esim. tokmannilta
Softy kertoo sulle kylläLike miksi, moon ihan rauhallinen.
Ennoo POL Remystä kuullukkaan.Minusta Pol Remy on hyvä.