Mä en suostu ottamaan huomenna mitään kylmää kesää niskaani, ei ei...ja ei!Huomenna varmaan onkin ja tuommoseen ois viisautta hypätä...
Mä en suostu ottamaan huomenna mitään kylmää kesää niskaani, ei ei...ja ei!Huomenna varmaan onkin ja tuommoseen ois viisautta hypätä...
Nauris?Arvatkaapas mikä on mun lempi juures piti ruveta keittämään sitä miun kaali-kasviskeittoon,kun jäi eilen uupumaan
Ei,vaikka onkin hyvääPunajuures
Jos onnistuiskin tasajalkaa pomppimalla tai muuten ketkuttelemalla toi ennustetun sadesään muutos auringonpaisteeksi niin mieluusti tekisin nuin koko loppupäivän ajan...Mä en suostu ottamaan huomenna mitään kylmää kesää niskaani, ei ei...ja ei!
Ei porkkana,mutta yks noista mitä sanoitPorkkana? En tiiä...
Mutta täällä menee porkkanoita mahottomasti. Ja mä tykkään punajuuresta ja lantusta, nauriistakin kovasti....
Hä? Meinaako mulla muka olla nälkäki? Ois ihme...
Lanttu leikkas!Ei porkkana,mutta yks noista mitä sanoit
lanttulanttulanttu *kerkee ennen Kisua*Ei porkkana,mutta yks noista mitä sanoit
...ööö...tuota......soooorii....lanttulanttulanttu *kerkee ennen Kisua*
Höh,no melkein, saat lohdotushalinhöh en kerennytkään ennen kisua
...ööö...tuota......soooorii....
Mä tykkään nauriista.Hyviä noi kaikki juurekset on
Isäntä sanoi mulle että lantussa viiraaLanttu leikkas!
Halaa toista ja sano että elä huoli, kohta se menee ohi...Isäntä sanoi mulle että lantussa viiraa
Nam,hyvää onMä tykkään nauriista.
Toi mokoma tarkoitti minnuu ku tykkään niin lantustaHalaa toista ja sano että elä huoli, kohta se menee ohi...
SillälaillaIhan tuntuu siltä kuin saattais....pierettää.
No vähintäänkin on kuules höpsöböö*heristelee ketkutellen etusormeaan*!Toi mokoma tarkoitti minnuu ku tykkään niin lantusta
Itse on ihan höpsöböö
No mutta hyiiii...kisu, ei hieno nainen silleen falskaa ja vielä rehentele sillä