The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuota...sulle tuli tuohon se takuuvarma sammakko minkä jouvat vielä syömään. Ja tää on ihan faktaa:)

Rakkaus ja rakastaminen kun...kaikessa ihanuudessaan ja energisyydessään myös tuo tullessaan sen hiuksen hienon pelonkin? Koska - antaa toisen nähdä itsensä läheltä ja haavoittuvaisena.

Ja - vaikka sydämensä onkin joutunut kursimaan monesta sirpaleesta ja repeämästä jotenkuten kokoon, niin siitäkin huolimatta...se ilmoittaa kyllä milloin on valmis antamaan pientä palaa itsestään toiselle. Ja silloin siihen uskallukseen kannattaa tarttua.
höpöhöpö. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
ja mä voin kertoa että kun päätän jotain sen myös pidän :) Emmä halua tulla satutetuks koko ajan, emmä halua että mun pitää olla varovainen siitä kuinka puhun/kirjotan ja mitä sanon ettei toinen suutu...mulle riittää jo, joten mä en enää ikinä uskalla päästää.ketään.ns.ihoni.alle.

Valitettavasti nyt on jonkun toisen vuoro itkee ja surra. Mä en siihen suostu enää.
Et sitten viittiny lukea tota laittamaani kärpästarinaa?

Mä itte tunnen miehiä jotka vois mun puolesta olla eri kaupungissa. Jotkut saa olla samassa kapakassa mutta ei mun pöydässä.
Ne vaan pitää osata erottaa.
 
No ei enää tänään kahvia mulle :unsure:
Yht tänään juonu kai 4 kupillista
Mä juon usein 4-8x/pvä sellasen n. ½L mukillisen kahvia...pojat aina kyllä ihmettelee miks ylipäätään juon kahvia kun oon muutenkin sellanen ylivilkas adhd tapaus (siis tuo on heidän diagnoosi minusta, ei mikään virallinen) kun oon koko ajan tanssahtelemassa ja laulaa rallattelemassa joka huoneessa yhtä aikaa.:unsure:o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä