The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihana olet :) :love:
Juu, hetki kerrallaan on mentävä ja katsottava mitä tapahtuu.

Mut on tässä sellanenkin juttu että jollekin saatoin ehkä tuottaa jonkinlaisen pettymyksen tms kenties mutta elämästä kun ei koskkaan tiedä mitä milloinkin tapahtuu ja mitä eteen tulee.
Tossa on kuule semmoinen juttu, että suomesta saattaa löytyä tuhansia poikamiesäijiä jotka mielellään lähtis kanssasi vaikka mihin. Eli sinulla on vielä tuhansia tilaisuuksia tuottaa pettymyksiä. Tai pettyä itse.
Sitä kutsutaan elämäksi.
Se on maailman vaarallisin tauti koska siihen kuolee.
 
Ellu tarkoitti piip nuolemista.
siiis eieieieiei eiiii kun Ellu tarkotti ihan korvantausten nuolemista :eek: Mittää piippiä nuolla..tai no joo mutta siis emmä sitä tarkottana tällä kertaa:oops::oops:

Mitä sulla on häntä vastaan, näyttää olevan ihan kunnon rökäle.
Ei yhtään mitään kuin? Mukava hemmohan hän on. :) Ei se sitä tarkoita että mä en pidä jostain ihmisestä jos en anna nuolla ihooni :eek:
 
Tämmönen vaan:oops:...*kiemurtelee*...että voikin olla vaikeeta ottaa tommosia..vastaan:barefoot::notworthy:...kiitos:)

Ja - elämä on..jokainen päivä kun on yhtä suurta salaisuutta, illalla tietää vasta miten on selviytynyt niillä käytössä olevilla tiedoilla ja taidoilla ja tunteilla...pettymykset ja erehdykset kuuluvat kuvioon, surut ja itkut. Ne opettavat ja opastavat...anteeksiantoon ja ymmärrykseen ja uuteen alkuun. Pienten ihanien läikähdyksiä esiintuovien asioiden ja ihmisten vahvistaessa ja ilahduttaessa...



Joo, ei tuu mun kans mitään:barefoot:...
Ole vaan tuollainen kun oot ja ota vastaan vaan kiemurtelematta.

Tuollaistahan elämä on monessakin asiassa.
 
Tossa on kuule semmoinen juttu, että suomesta saattaa löytyä tuhansia poikamiesäijiä jotka mielellään lähtis kanssasi vaikka mihin. Eli sinulla on vielä tuhansia tilaisuuksia tuottaa pettymyksiä. Tai pettyä itse.
Sitä kutsutaan elämäksi.
Se on maailman vaarallisin tauti koska siihen kuolee.
Ei kaikki ole kuitenkaan valmiita lähteen yh:n kelkkaan mukaan. Moni saattaa haluta enemmän sitä kahdenkeskistä/lapsetonta aikaa ja kun sitä on joka toinen vkl niin joillekin se saattaa olla liian vähän. Toki joillain on vielä vähemmän tai ei ollenkaan. Sit on tietysti niitä joita tuo ei haittaa. Jonkinlainen lapsielämähän tuossa kuitenkin tulisi toiselle mukana ellei sit halua nähdä vaan joka toinen vkl. Joskushan lapset kotoa lähtevät ja sitten on tilanne taas ihan erilainen. Eikä se niin helppoa ole löytää uutta juttua enkä niin "etsinytkään" mitään ole. Mut tulee jos on tullakseen ja ei jos ei. Ei siihen maailma kaadu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä