The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei, mieti! Ens viikolla on jo juhannus:)!
Eikä kesä oo vieläpä oikein edes alkanutkaan:cautious:

Pitänee siis varustautua juhannustaioilla - kerätä sen seittemän vai yhdeksänkö? eri horsmaa ja aamulla todellakin huomata kuinka onkaan dedä dukkeessa, viuhahtaa pelloilla nahkapuvussaan:rolleyes:, ettimällä ettiä kaivoja mihin kurkkia mutta huomata että hädässä varmaan pyttykin toimii:unsure:...jotta oikea ihanan viipyilevän lämmin intiaanikesä tulisi :)

Eikä kun - rauhoittua aloilleen nauttimaan elosta :). Ja miljoonista itikoista :D...

Toivottavasti sais hiukan nuuskutella juhannusruusuja:love:
Eiku kulleroja! Ne on juhannuskukkia!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta,heräsin varttia vaille kahdeksan.Olis tehny mieli nukkua,mutta pakko oli nousta ylös.

Kohta kahvia :coffee: ja tuorepuuroa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Eiku kulleroja! Ne on juhannuskukkia!
Tykkään:love:
Nyt alkaa telkkarissa Avec Tastula
Ohjelmia on myäs arenalla:
"Kontrollia, pelottelua, oman ajattelun kieltämistä. Lestadiolaisesta liikkeestä irtautuneet Vuokko ja Ilkka Ilola sekä Tapani Koivuniemen lahkosta lähtenyt Inkeri kertovat rankoista kokemuksistaan.
Näkyy arenalla
 
Mä oon oikeesti niin ilonen siitä että noi ipanat ovat osanneet liukua kesäloman kiireettömyyteen ja rentouteen :)

On niin hienoa huomata että nukkuvat pitkään ja ovat levollisia, osaavat höntsäillä jos myös keksiä puuhaa, olla kavereiden kanssa ja pärjäävät itekseenkin...

Kun vielä aurinko lämmittäisi vedet uimakuntoon, niin - olis buenoo :)...
 
Mä oon oikeesti niin ilonen siitä että noi ipanat ovat osanneet liukua kesäloman kiireettömyyteen ja rentouteen :)

On niin hienoa huomata että nukkuvat pitkään ja ovat levollisia, osaavat höntsäillä jos myös keksiä puuhaa, olla kavereiden kanssa ja pärjäävät itekseenkin...

Kun vielä aurinko lämmittäisi vedet uimakuntoon, niin - olis buenoo :)...
Ihan sama fiilis oman muksun kanssa. Ei tarvitse koko ajan olla ihan kiinni, riittää että aikuinen on lähellä ja saatavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta päivää...

Heräsin jo pari tuntia sitten kun on niin valosaa ettei pysty nukkumaan..aika pian lähettävä ruokaostoksille.

Ihana aurinko ja kiitos että paistat!:love:
Mulla on joku pimennysrullaverho makkarissa, pitäis estää myös jonkin verran lämpöä pääsemaästä sisälle mutta eipä tule pidettyä verhoa päivällä kiinni. Itse asiassa jokaisessa huoneessa on tumma rullaverho paitsi ei olkkarissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mulla on joku pimennysrullaverho makkarissa, pitäis estää myös jonkin verran lämpöä pääsemaästä sisälle mutta eipä tule pidettyä verhoa päivällä kiinni. Itse asiassa jokaisessa huoneessa on tumma rullaverho paitsi ei olkkarissa.
Mä oon välillä kanssa miettinyt että pitäskö hankkia sellaset tänne yläkertaan...nyt oon toistaseks tyytynyt noihin tavan verhoihin kun ovat vähän paksumpaa kangasta ja aika hyvin peittävät, siis sillon kun muistan peittää ikkunat niillä ja viimeyönä unohin:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä