Ellulla oli dildo mukana. Arvaa mihin se tökkäs sen?
Mä kävin yksin suihkussa, nyssä erehyit Ellusta...se olikin Lunatic joka sinne suihkuun sun kanssa hilippas hypätä!
Ellulla oli dildo mukana. Arvaa mihin se tökkäs sen?
Vissiin " sinne "Ellulla oli dildo mukana. Arvaa mihin se tökkäs sen?
korvaan?Ellulla oli dildo mukana. Arvaa mihin se tökkäs sen?
Meinasin laittaa saman mutta ehdit ekanakorvaan?
Vai majuri tai..
Mä kävin yksin suihkussa, nyssä erehyit Ellusta...se olikin Lunatic joka sinne suihkuun sun kanssa hilippas hypätä!
Majuri jolle on laitettu silaritisutVai majuri tai..
Lattiaviemäriin?Sinne minne aurinko ei paista.
MänbuubsitMajuri jolle on laitettu silaritisut
*huokaus*Lattiaviemäriin?
Öitä. Mieki meen kohta nukkuu.Kohta nukkumaan. Hyvää yötä & kauniita unia
Maastopyörällä on kyllä hyvä ajaa. On tuolla uudellakin vaikka siinä onkin kapeammat renkaat mutta ei se maastopyörää voita. Vielä kun jostain löytyis sen avain lukkoon et sais helpommin auki ja lukon säilytettyä.Oles höpöttämäti joutavia! Täällä saa pupattaa mitä haluaa, tiiä se!
Mulla itelläni on jo iänaikanen maastopyörä millä oon viipottanu vaikka miten kirjavissa maisemissa ja - se on kyllä helmi! Maksanut itsensä miljoona kertaa takaisin..
Ja kun lapsia on, niin on noita fillareita siunaantunut...yhdestä kun yrittää eroon päästä niin eikös mitä -siitä tulee Se Paras Kesäkynkeli ikinä...eli unohda koko juttu!
Iteasiassa tommonen "laulaminen" vaatii ihan törkeen hyvän tekniikan jotta ei hajottaisi äänihuuliaan tärviölle. Eli kaikista ei todellakaan ole raskaan metallihevin laulajaksiMusta huskyni tuli kuunteleen kun luukutan norski heviä