Jaa...tänne uskalla kurkatakaan
Sanos noille tuhmille kohta ei uskalla mehutikkua ostaa ja nauttia*ufopääkkönen*
Ihan on semmonen olo että just tulikin täyteen infopläjäytys...
Mulla alkaa 17.7.Ai niin. Kesäloma anomus hyväksyttiin. JEEE! Muutaman viikon kun vielä jaksa pinnistää niin sitten saa olla ihan riläx
+Oikeinkirjotuksesta vielä 10 pistettä ja papukaijamerkki.Ravitseva pizza roiskeläppä.
Niinniin...muutenkin tässä on jo poskipunan paikat hallussa ja hehkuu että ja tuota ja niin ja..
Mulla himpun verran aiemmin.Mulla alkaa 17.7.
Ihan turhaan sanua mitn...kun se sama ja wanha pääkkönen niillä....Sanos noille tuhmille kohta ei uskalla mehutikkua ostaa ja nauttia
Niinniin...muutenkin tässä on jo poskipunan paikat hallussa ja hehkuu että ja tuota ja niin ja..
Mulla himpun verran myöhemminMulla alkaa loma 3.7
Sanos noille tuhmille kohta ei uskalla mehutikkua ostaa ja nauttia
*Toistaa itseään hämmentyneenä* Tottakai mulla on sama pää...kkönen...kenenkäs muunkaan?Ihan turhaan sanua mitn...kun se sama ja wanha pääkkönen niillä....
pöllitkö mun banaanin
I will rest my case*Toistaa itseään hämmentyneenä* Tottakai mulla on sama pää...kkönen...kenenkäs muunkaan?
Joopöllitkö mun banaanin
Niin taas..ja säkö et sitte muka oo riettailija? Sähän oot riettailijoiden äiti, oikee äippien äippä sielläI will do bad things with myself
PitäisiPitäskö mennä viileään suihkuun?
Hitsi,saanko käytttää tätä kun mulle tulee yks saunavieras tässä joku kerta kun kummalekin sopii En oo saunonu kun tämän ja entisten ukkojen kanssa.Ainut jonka kanssa suostun menee saunaan.Mä imeskelin kerran vähän ton näköstä mehujäätä kuumassa saunassa..sillonkin oli kuuma kesä *muistelee nostalgisesti* Oi niitä aikoja, oi niitä mehujäitä