Lauantaina?Irvistä huomena
HöhLauantaina?
Enkä irvistä.
Päivää, hierokko mun jalkoväliä?
Tähän aikaan kännipäissään saa viä olla...Juu*melkein kompastuu kännipäissään*
Varo vaan, ens viikolla hän kosii suaMul on työpiste vaihtunut. Yks tyyppi aina tavatessa hymyilee niin söpösti. Onko se vain tavis hymyilyä tavatessa vai kuvittelenko joksikin muuksi?
Ellu! No en panis pahakseni.
Tolleen tulee niskajumituksia...ja infoamisista näemmä vinoja silmiä....*laskee varpaat*
Iik!Varo vaan, ens viikolla hän kosii sua
OihSitä paitti mun sydän heittää aina voltin kun hän hymyilee.
Hups... noku kisu, kais ja majuri Y L L Y T T I V Ä T!!! Mä mitään itte ois tollasta keksiny kirjottaaEllu! No en panis pahakseni.
Ellu! No panisin.
Mie oo yllyttänyt mittäänHups... noku kisu, kais ja majuri Y L L Y T T I V Ä T!!! Mä mitään itte ois tollasta keksiny kirjottaa
Taattattataa...taattattataa...diipadaapadiipadaapa...trallallallallaa...*hyräilee häämusiikkia*Iik!
...unohin taas sen jesarin kauppaan*mutisee*Tähän aikaan kännipäissään saa viä olla...
Noooo niiin siinäs näitte kuka tuli kaapista ulos!Mie oon yllyttänyt taustalla Ellua koko ajan!
mie en oo ollu edes kaapissaNoooo niiin siinäs näitte kuka tuli kaapista ulos!
Nyt kyllä!!Hups... noku kisu, kais ja majuri Y L L Y T T I V Ä T!!! Mä mitään itte ois tollasta keksiny kirjottaa
Siellä Majurin kaapissahan sää rymyät joka päivä, en tiedä miksi? Kerroppa nyt meille?mie en oo ollu edes kaapissa
Mitä? AijaahaSiellä Majurin sängyssä sää rymyät joka päivä, en tiedä miksi? Kerroppa nyt meille?
Tottakai mulla on sama pää kesät talvet...kenenkäs muunkaan pää mulla sitten ois?Nyt kyllä!!
Ihan nätisti oon ollunna niinku aina ja alvariinsa sitten mun nimissä tehdään vaikkajamitä....antaapahan olla* huokasee syvään* hukkaan menee moiset jurnutukset...
Sille mittään voi kun tuolle yhdellä Ellusella on sama pää kesät talvet...ja perwosormet....