The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saa tykätä mun puolesta ja olla tykkäämättäkin.

Muttakun justny tähän hätään mä en Lunista suihkuuni saa...ja jotenkin on semmonen olotilanen asiasta että Luniskin on omassa olossansa asiaan enemmän kuin tyytyväinen (y)
Ei saa olla tykkäämättä:cautious: *pupattaa vaikka aiheesta keskustelu on jo loppunut aikaa sitte*:oops:

Meidei meidei...voisko joku tulla tappamaan täältä sellasen öbauttiarallaa läpimitaltaan n. 3senttisen hämähäkin??? Sillon sellanen paksu ruumis ja mustat paksut kintut!! Mennä vipelti just pöydän vierestä!

Meidei meidei...voisko joku tulla tappamaan täältä sellasen öbauttiarallaa läpimitaltaan n. 3senttisen hämähäkin??? Sillon sellanen paksu ruumis ja mustat paksut kintut!! Mennä vipelti just pöydän vierestä!
Ota kuppi ja joku kortti tms ja vie se ulos.

Itse kammoan niitä pitkäkoipia vaikkei nekään sitä ansaitse. Mutta pieniä ja paksuja en. Paitsi kun olen ne vapauttanut ulos purkista, hytkyn jonkun aikaa kun ajattelen vissiin alitajusesti että loikkasivat niskaani.

Ota kuppi ja joku kortti tms ja vie se ulos.

Itse kammoan niitä pitkäkoipia vaikkei nekään sitä ansaitse. Mutta pieniä ja paksuja en. Paitsi kun olen ne vapauttanut ulos purkista, hytkyn jonkun aikaa kun ajattelen vissiin alitajusesti että loikkasivat niskaani.
Juu ei..mä pelkään niihin koskemista niin paljon etten uskalla ees tappaa, saati sitten mitään ansoja tehä ja viiä mihinkään:alien::unsure:

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä