IltaaIltaa. Päivän hommelit hoidettu.
Nyt sitten tovin rentoudut
Mullakin pyykit pestyinä, ipanat unilla - tai tirpana, esikoinen vielä kukkumassa ja toinen velloksista yökyläilemässä...
Kohta suihkun kautta kalastelemaan unikuvia.
IltaaIltaa. Päivän hommelit hoidettu.
Whitney Houston teki siitä paremman. Ei kai se huono asia ole.Olenko missään väittänytkään että olisit?
Mut nytkin palstalla soiva biisi on noin 100% Dolly Partomin käsialaa.
Niin ja whitneyllä oli pienemmät etumuskelit kuin Dollilla ja hän oli kaukana blöndistaWhitney Houston teki siitä paremman. Ei kai se huono asia ole.
Ei saa olla tykkäämättä *pupattaa vaikka aiheesta keskustelu on jo loppunut aikaa sitte*Saa tykätä mun puolesta ja olla tykkäämättäkin.
Muttakun justny tähän hätään mä en Lunista suihkuuni saa...ja jotenkin on semmonen olotilanen asiasta että Luniskin on omassa olossansa asiaan enemmän kuin tyytyväinen
Ei, jos siitä ei vaadi tekijänoikeuksia.Whitney Houston teki siitä paremman. Ei kai se huono asia ole.
Niinpä, vetyperoksidi ihan tieteellisten tutkimustenkin perusteella imee aivosoluja imiessä hiusvärin, kyllä tämä teoria jo siltä osinkin pitää paikkansa. Whitney ei ollut blöndi.Niin ja whitneyllä oli pienemmät etumuskelit kuin Dollilla ja hän oli kaukana blöndista
Vetänyt Dollya? Siitä en tiedä mitään.Ei, jos siitä ei vaadi tekijänoikeuksia.
Ton vuoksi Elvis ei sitä koskaan vetänyt.
No enhän mä ookaanEi saa olla tykkäämättä *pupattaa vaikka aiheesta keskustelu on jo loppunut aikaa sitte*
ja Whitneyllä oli aivan mielettömän puhdas lauluääni ennenkun huumeet pilasi sen.Niinpä, vetyperoksidi ihan tieteellisten tutkimustenkin perusteella imee aivosoluja imiessä hiusvärin, kyllä tämä teoria jo siltä osinkin pitää paikkansa. Whitney ei ollut blöndi.
Onhan Elvis voinut vetää Dollyä jollain yhteiskeikalla..mistäs myö sitä tiietään?Ei, jos siitä ei vaadi tekijänoikeuksia.
Ton vuoksi Elvis ei sitä koskaan vetänyt.
*Rutistuu*No enhän mä ookaan
Kovasti sitä teen ja enemmänkin *kaappasee Ellusen kainaloiseksi ja halaaruttaa hellästi*
Todella iso menetysja Whitneyllä oli aivan mielettömän puhdas lauluääni ennenkun huumeet pilasi sen.
*silittää ja paijaa hätäpäissään siliäksi**Rutistuu*
No, höh. Otat sen lehden päälle ja kippaat ulos.Meidei meidei...voisko joku tulla tappamaan täältä sellasen öbauttiarallaa läpimitaltaan n. 3senttisen hämähäkin??? Sillon sellanen paksu ruumis ja mustat paksut kintut!! Mennä vipelti just pöydän vierestä!
Öitä.Jestas, tässä jää huomaamattaan teijen kans suustani kiinni ja kello on jo vaikkajamitä*ufopääkkönen*!!!
Suihkun kautta halaamaan tyynyä
Hyvää yötä sulle, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
No, höh. Otat sen lehden päälle ja kippaat ulos.
Ota kuppi ja joku kortti tms ja vie se ulos.Meidei meidei...voisko joku tulla tappamaan täältä sellasen öbauttiarallaa läpimitaltaan n. 3senttisen hämähäkin??? Sillon sellanen paksu ruumis ja mustat paksut kintut!! Mennä vipelti just pöydän vierestä!
Hämimset on hyödyllisiä ötököitä. Se vaan hoitaa siellä ihan muina miehinä pisneksiään
Jaa että menisin ja ottasin sitten minkäänsortin kosketusta lähietäisyydeltäkään sellaseen petoon?
Juu ei..mä pelkään niihin koskemista niin paljon etten uskalla ees tappaa, saati sitten mitään ansoja tehä ja viiä mihinkäänOta kuppi ja joku kortti tms ja vie se ulos.
Itse kammoan niitä pitkäkoipia vaikkei nekään sitä ansaitse. Mutta pieniä ja paksuja en. Paitsi kun olen ne vapauttanut ulos purkista, hytkyn jonkun aikaa kun ajattelen vissiin alitajusesti että loikkasivat niskaani.