Mä katon Twin Peaksia...Tapoinko ketjun
Mä katon Twin Peaksia...Tapoinko ketjun
Onko liian deep vai miksi kukaan ei vastaaVäärä luulo siitä, että elämässäni ei ole enää iloa, meinasi tukahduttaa sen ilon ihan oikeasti. Miten tästä eteenpäin? Tajusin asian vasta tänään.
Aaargh, sekosarja, takaperin puhuvia hujoppeja ja kääpiöitä.. Ei koskaan enää!Mä katon Twin Peaksia...
No et ihavviälä.Tapoinko ketjun
Hyvä juttu.No et ihavviälä.
On siinä jättiläinenkiAaargh, sekosarja, takaperin puhuvia hujoppeja ja kääpiöitä.. Ei koskaan enää!
Ei kai vaan telkkarista tule?
Jos tahdot pilata ketjun niin sun pitää osata paremmin.Hyvä juttu.
menkaa te sinne tien toiselle puolelle. Siella on mukavaa .Miten niin? Kyllä kaikkien pitää osallistua!
Mille tien toiselle puolelle?menkaa te sinne tien toiselle puolelle. Siella on mukavaa .
Mitä se tarkoittaa?Heräsin
Panetukseen
Just silloin kun olen yksin.
Heräsin ja panettaa. Siis tekkee mieli munaa.Mitä se tarkoittaa?
Herätä panetukseen?
Mä tykkään enemmän paistetusta...keitetty haisee ihan kummalliselle ja sillon mulle tulee ''i just lost my appetite'-fiilisHeräsin ja panettaa. Siis tekkee mieli keitettyä munaa.
Emminä tiijä, en ookoskaan edes käynyt siellä.Mille tien toiselle puolelle?
Mitäs et soittanut mulle?Heräsin
Panetukseen
Just silloin kun olen yksin.
Oo,oo, sitäkö se vain olikin.Heräsin ja panettaa. Siis tekkee mieli munaa.
Sanon varmasti Pepille, että täällä vonkaat sitä yhtä.Mitäs et soittanut mulle?
Niinpä tietysti.On siinä belinda carlislekin
Miltä keitetty muna haisee?Mä tykkään enemmän paistetusta...keitetty haisee ihan kummalliselle ja sillon mulle tulee ''i just lost my appetite'-fiilis
Peppi ei sun tai mun sanomisista piittaa.Sanon varmasti Pepille, että täällä vonkaat sitä yhtä.
Haisee se, nortti on polttanut sun hajuaistin.Miltä keitetty muna haisee?
Vettä kattilassa ja muutama muna kiehumassa niin ei se ny oikeesti haise yhtään miltään.
OkEmminä tiijä, en ookoskaan edes käynyt siellä.
Haluan olla vain Sun kans, menköön nuo muut vaikka....vaikka...emminä tiijä mihin, johonki muualle.
Tähän aikaan yöstä?Mitäs et soittanut mulle?
Ompahan tuo tähän asti piitannut.Peppi ei sun tai mun sanomisista piittaa.