Mun sohvalleni mahtuu aina yks routamisu.Tehkääs tilaa sille yliupottavalle sohvalle....
...vai...enksmä mahdukaan mukaan
Mun sohvalleni mahtuu aina yks routamisu.Tehkääs tilaa sille yliupottavalle sohvalle....
...vai...enksmä mahdukaan mukaan
Jaa. Oliko pakko juoda?Päikkäreillä tais tulla nukuttua vähän liikaa ja kahvia oon juonnu liikaa,äskenkin vetäisin jääkahvia kitusiin.
Kisu tulee tänne eikä sinne.Mun sohvalleni mahtuu aina yks routamisu.
Ole vaan, mut rahalla on semmoinen rauhoittava vaikutus, että se poistaa monet käytännön ongelmat ja pikkumurheet.Oonpa eri mieltä.
Se ehkä helpottaa jollain tavalla tilanteita mutta. Onnelliseksi se ei tee eikä se myöskään sammuta esim.intohimoa. Ja voisin pienesti olettaa että mm.Alonsolla on yhä tallella ajamisen ja sen myötä voiton nälän intohimo.
Paras tuoksu lähtee onnellisuudesta ja rakkaudesta. Ei setelipinosta.
Eikä mua edelleenkään kutsuta?Kisu tulee tänne eikä sinne.
Oli ihan pakko ei voinu kahviparkaa kaataa viemäriin sen piti päästä kavereiden luo masuun.Jaa. Oliko pakko juoda?
Mulla kahvi piristää korkeintaan puoleksi tunniksi.
Olitko yövuorossa?Heräsin
Tule meidän väliin.Eikä mua edelleenkään kutsuta?
Valvoin aamuun asti. Sit menin nukkuu ja nukuin huonosti. Jatkoin kotona nukkumista.Olitko yövuorossa?
OkOli ihan pakko ei voinu kahviparkaa kaataa viemäriin sen piti päästä kavereiden luo masuun.
Mä en saa unta jos juon kovin myöhään kahvia
Tottamaar kotona jatketaan nukkumista, mistäs muualla.Valvoin aamuun asti. Sit menin nukkuu ja nukuin huonosti. Jatkoin kotona nukkumista.
Kaverilla nukuin. Olin jatkoilla.Tottamaar kotona jatketaan nukkumista, mistäs muualla.
Et kai Sinä kuusen alla nukkunut?
Oliko tämä kutsu?Tule meidän väliin.
On kutsu. Ok.Oliko tämä kutsu?
Just nyt en ehdi koska telkkarista alkaa aina sexy neiti Marple.
Mutta kun saat misun, roosan, kyöpiksen, famin, kaisun, ja muutaman muun paikalle niin kyllä mä jostain sänkysi nurkasta oman tilani löydän.
Lihottaa seNyt maistuu limu. Kauhee jano.
Sanko minä kans kutsun, sitten vähän myöhemmin?On kutsu. Ok.
Niinkö? Entä jos juo 1-2 kertaa kk?Lihottaa se
Olisitko sinäkin jatkoilla?Huomenta
Voipi olla.Sanko minä kans kutsun, sitten vähän myöhemmin?
Lupaan olla vähän kiltisti ja tuon ison pullon limua.Voipi olla.