Sä luot tunnelmaa laulamalla meille hiljaa marjapuskissa! Saat syödä samalla puna/musta/valkoherukoita ja karviaisia...ja on tuolla takapihalla myös vattuja (yök) jos kelpaaMitäs mulla sit on virkaa?
Sä luot tunnelmaa laulamalla meille hiljaa marjapuskissa! Saat syödä samalla puna/musta/valkoherukoita ja karviaisia...ja on tuolla takapihalla myös vattuja (yök) jos kelpaaMitäs mulla sit on virkaa?
Todellakin paljon tyynyjä...mullapas on niitä läjäpäin, lälläspyy lällätillääTyynyt! Hyvä kun muistutit, ne pitää muistaa kanssa ottaa mukaan, paljon isoja tyynyjä...niillä voijjaan sitten mätkiä mörköjä ja toisiamme!!
Nojoo, AaKoo on meijen ikioma yöradioSä luot tunnelmaa laulamalla meille hiljaa marjapuskissa! Saat syödä samalla puna/musta/valkoherukoita ja karviaisia...ja on tuolla takapihalla myös vattuja (yök) jos kelpaa
Mullakin on, sellasia isoja ja muhkeita ja just sopivia mäiskimiseen!Todellakin paljon tyynyjä...mullapas on niitä läjäpäin, lälläspyy lällätillää
Mikä se semmonen yöriekkuminen tyttöjen kans on jos ei oo tyynysotaa, hämitäkätä??!! Mistään kotosin....
Mitäs mulla sit on virkaa?
Eli Aaakoon laittavat sääskien/mörön syötiksi piikikkäiden vattupensaiden joukkoon.. Kieri sielä pimiässä piikkien ja ökkömönkiäisten kanssa..Sä luot tunnelmaa laulamalla meille hiljaa marjapuskissa! Saat syödä samalla puna/musta/valkoherukoita ja karviaisia...ja on tuolla takapihalla myös vattuja (yök) jos kelpaa
Mun sägyssäni ei ole mörköjä. Eikä sänkyni alla.Tyynyt! Hyvä kun muistutit, ne pitää muistaa kanssa ottaa mukaan, paljon isoja tyynyjä...niillä voijjaan sitten mätkiä mörköjä ja toisiamme!!
Nyt tuli niin monta kertaa mainittua kissa että huomautan ettei kyseessä oo millään muotoa meikäläinenMun sägyssäni ei ole mörköjä. Eikä sänkyni alla.
Olen järjestänyt asiat sillai, että möröt pelkää minua enemmän kuin minä niitä.
Tai no... ainakaan pienet möröt ei osaa muuta kuin pureksia varpaita. Niitä varten on kissa.
Isommat möröt sit syö kissan ensin. Niitäkin varten on se kissa.
Mutku mutku mutku...sä et nuku sängyssäs vaan marjapuskissa...epek on sun taustalaulajana ja me kisun kanssa nakit silmilläMun sägyssäni ei ole mörköjä. Eikä sänkyni alla.
Olen järjestänyt asiat sillai, että möröt pelkää minua enemmän kuin minä niitä.
Tai no... ainakaan pienet möröt ei osaa muuta kuin pureksia varpaita. Niitä varten on kissa.
Isommat möröt sit syö kissan ensin. Niitäkin varten on se kissa.
Minä en kuorsaa En ainakaan ääneen!...mä kyllä tarviin sitten semmosen mörönkarkottimen...Ellunen kuiten koomailee nukahtaessaan niin että vie mun makuupussinkin ja sitten mä saan hytistä huulet sinisinä ja kikkurapöwwö entistä sotkusempana kuunnellen mörkiäisääniä aamuun asti....ja Ellusen kuorsausta
Mä en harrasta nakkeja silmilläMutku mutku mutku...sä et nuku sängyssäs vaan marjapuskissa...epek on sun taustalaulajana ja me kisun kanssa nakit silmillä
Shhh kyllä sä nyt harrastat. Nää on kivikylän nakkeja!Mä en harrasta nakkeja silmillä
*ufopääkkönen*...eli hiljaisia pihisijöitä...molemmista päistä.....Minä en kuorsaa En ainakaan ääneen!
Jaa, no sitteShhh kyllä sä nyt harrastat. Nää on kivikylän nakkeja!
Joo emmä pihise, puhise enkä suhise kummastakaan päästä*ufopääkkönen*...eli hiljaisia pihisijöitä...molemmista päistä.....
Onneks ollaan ulkona
Kylmä sen tiijän, hanipöö, me molemmat nukutaan peput pystyssä hiljasina kikkurapilven alla ...Joo emmä pihise, puhise enkä suhise kummastakaan päästä
On. Just tolla sanalla lauluani on kutsuttu.Eli Aaakoon laittavat sääskien/mörön syötiksi piikikkäiden vattupensaiden joukkoon.. Kieri sielä pimiässä piikkien ja ökkömönkiäisten kanssa..
Lauluhan tarkoittaa sitä aakoon hiljaista itkunsekaista yninää mitä ihmisraunio enään siinä tilassa kykenee tekemään..
Kaikki ookoo jos aakoo pysyy sielä takapihalla..
Hirveetä!
Kylmä sen tiijän, hanipöö, me molemmat nukutaan peput pystyssä hiljasina kikkurapilven alla ...