The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs mulla sit on virkaa?
Sä luot tunnelmaa laulamalla meille hiljaa marjapuskissa! Saat syödä samalla puna/musta/valkoherukoita ja karviaisia...ja on tuolla takapihalla myös vattuja (yök) jos kelpaa (y)
Eli Aaakoon laittavat sääskien/mörön syötiksi piikikkäiden vattupensaiden joukkoon.. Kieri sielä pimiässä piikkien ja ökkömönkiäisten kanssa..
Lauluhan tarkoittaa sitä aakoon hiljaista itkunsekaista yninää mitä ihmisraunio enään siinä tilassa kykenee tekemään..
Kaikki ookoo jos aakoo pysyy sielä takapihalla..

Hirveetä!
 
...mä kyllä tarviin sitten semmosen mörönkarkottimen:barefoot:...Ellunen kuiten koomailee nukahtaessaan niin että vie mun makuupussinkin ja sitten mä saan hytistä huulet sinisinä ja kikkurapöwwö entistä sotkusempana kuunnellen mörkiäisääniä aamuun asti:barefoot:....ja Ellusen kuorsausta:cautious:
 
Tyynyt! Hyvä kun muistutit, ne pitää muistaa kanssa ottaa mukaan, paljon isoja tyynyjä...niillä voijjaan sitten mätkiä mörköjä ja toisiamme!!
Mun sägyssäni ei ole mörköjä. Eikä sänkyni alla.
Olen järjestänyt asiat sillai, että möröt pelkää minua enemmän kuin minä niitä.
Tai no... ainakaan pienet möröt ei osaa muuta kuin pureksia varpaita. Niitä varten on kissa.
Isommat möröt sit syö kissan ensin. Niitäkin varten on se kissa.
 
Mun sägyssäni ei ole mörköjä. Eikä sänkyni alla.
Olen järjestänyt asiat sillai, että möröt pelkää minua enemmän kuin minä niitä.
Tai no... ainakaan pienet möröt ei osaa muuta kuin pureksia varpaita. Niitä varten on kissa.
Isommat möröt sit syö kissan ensin. Niitäkin varten on se kissa.
Nyt tuli niin monta kertaa mainittua kissa :cautious: että huomautan ettei kyseessä oo millään muotoa meikäläinen(y)

Mä mitn mörköjä syä
 
Mun sägyssäni ei ole mörköjä. Eikä sänkyni alla.
Olen järjestänyt asiat sillai, että möröt pelkää minua enemmän kuin minä niitä.
Tai no... ainakaan pienet möröt ei osaa muuta kuin pureksia varpaita. Niitä varten on kissa.
Isommat möröt sit syö kissan ensin. Niitäkin varten on se kissa.
Mutku mutku mutku...sä et nuku sängyssäs vaan marjapuskissa...epek on sun taustalaulajana ja me kisun kanssa nakit silmillä:oops:
 
...mä kyllä tarviin sitten semmosen mörönkarkottimen:barefoot:...Ellunen kuiten koomailee nukahtaessaan niin että vie mun makuupussinkin ja sitten mä saan hytistä huulet sinisinä ja kikkurapöwwö entistä sotkusempana kuunnellen mörkiäisääniä aamuun asti:barefoot:....ja Ellusen kuorsausta:cautious:
Minä en kuorsaa :D En ainakaan ääneen!:whistle:
 
Presidentin soitto yllätti Lennu-kypärän tehneen Teemun: "Meinasi alkaa änkytyksellä"
Vähemmälle uutisoinnille on jäänyt tämä vain hetkeä aikaisemmin tapahtunut:
Presidentin soitto yllätti epekin: "Meinasin vittuilla"
Alla koko puhelinkeskustelu:
"Päivää, tässä Suomen tasavallan presidentti, onko Teemu puhelimessa?"
"Ei ole"
"Voisitteko pyytää Teemun puhelimeen?"
"En"
*tuut-tuut-tuut*

 
Eli Aaakoon laittavat sääskien/mörön syötiksi piikikkäiden vattupensaiden joukkoon.. Kieri sielä pimiässä piikkien ja ökkömönkiäisten kanssa..
Lauluhan tarkoittaa sitä aakoon hiljaista itkunsekaista yninää mitä ihmisraunio enään siinä tilassa kykenee tekemään..
Kaikki ookoo jos aakoo pysyy sielä takapihalla..

Hirveetä!
On. Just tolla sanalla lauluani on kutsuttu.
Ja nokan alla tarttee olla mikki joka kestää.
Niinku 58 jonka päältä voi ajaa vaikka panssarivaunulla eikä se ny vaan mene rikki.
No okei, tossa ajetaan päältä vaan pickupilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä