bhahahahahaNo mutta ku mie niin järkytyin ja ja hämmennyin niin noiden pervoilusta että unohin ettei kotona ollu pikkareita jalassa
Vaikka mitäs mä täällä nauran, on multakin jäänyt joskus pikkarit pois jalasta kun oon lähtenä asioille.
bhahahahahaNo mutta ku mie niin järkytyin ja ja hämmennyin niin noiden pervoilusta että unohin ettei kotona ollu pikkareita jalassa
Juu juuuuu ollaan sitä taas (muka) niin todella viatonna siellä että
Onneksi mä olen vaan mies. Ja osaan perwoilla vaan helikopterilla.Niih,noi muut perwoilee niin että viattomat immeiset lähtevät ostamaan banaaneja ilman pikkareita.
Ei sinua oikein muustakaan saa kiinni.
Ällös tullos panettelemaan mun tyynystä!!!
...sentäs mun haliruttausunityynynen *tuhisee melkein mutruhuulena*
Nou,ihan vaan terveellistä olla välillä ilman pikkareita,siis kotonaNiin niin.... sitä oltiin kuitenkin leikitty ensin siellä helikopteria
No niin mä arvasinbhahahahaha
Vaikka mitäs mä täällä nauran, on multakin jäänyt joskus pikkarit pois jalasta kun oon lähtenä asioille.
Ei sinua oikein muustakaan saa kiinni.
Mitäs olet niin ihana.
Patukalla päähän *konk*Kuka laittaisi miut nukkumaan
Ilmakylvyt onbhahahahaha
Minä voin jeesata.Kuka laittaisi miut nukkumaan
MyttynenPatukalla päähän *konk*
Peittonen päälle
Noooin köpsyseni, tutii sievästi nyt
Siihenkö niitä kausi-Snickersejä tarttetkin...että ne kolauttaa unille...Patukalla päähän *konk*
Peittonen päälle
Onkos sulla patukka ?Patukalla päähän *konk*
Peittonen päälle
No ei ennää ku söin senOnkos sulla patukka ?
Imasen siitä mutrusta kun tarpeeks siinä mutruilet
Ällös tullos panettelemaan mun tyynystä!!!
...sentäs mun haliruttausunityynynen *tuhisee melkein mutruhuulena*
Imasen siitä mutrusta kun tarpeeks siinä mutruilet
Olipa huono patukka,ku ei auttanutJa mää kans täällä valvon ja on jo melkein aamu Ei auttanu ees patukka
No niin mä arvasin
Hyyveli yyteleitä ja patukan kuvia MyttyselleEi vaan, nyt uusi nukkumayritys. Pitäkäähän patukka mielessä ja housut jalassa (etenki Kais)
Hyvää yötä. Pöksyt ei oo jalassaEi vaan, nyt uusi nukkumayritys. Pitäkäähän patukka mielessä ja housut jalassa (etenki Kais)
Minä minä minä minä..''aa tuutilullaa, ota vähän pullaa, sitten voikin uni tullaa...onko kivaa sullaa...'' Noin ja nyt silmät kii ja unta kuuppaan!!Kuka laittaisi miut nukkumaan