The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jota ei oikeasti ole olemassakaan
Jos punatukkaista tyttöä ei ole olemassakaan niin mä elän ihan turhaan.

Minua ei ole tehty ittelleni.

Minut on tehty mieheksi pienelle punatukkaiselle tytölleni ja olen siinä hommassa maailman paras.
Hyviä puoliani on hartioiden hieronta. Se on yleensä molemmille mieluinen homma.
Nii ja sit kissat ja koirat tuppaavat tottelemaan mua. Johtunee sittä, että en anna niille vaihtoehtoa.
Lisäksi osaan pestä käteni ja vessan.

Huonoja puoliani on tupakinpoltto ja jallunjuonti, mutta Peppi ei pienistä piittaa.
 
vierailija
Voi morjens mun kanssa:ROFLMAO::cautious::barefoot:.....
Aattelin tässä lähteä tekemään savumerkkejä ipanoille eli rimpauttelemaan perään. Muttamutta...esiintyikin hyvin paikallista lennonjohtotornia ja Aku Ankka- säntäilyä syystä että.

Missä mun puhelin on???!!*ufopääkkönen**kääk*

---Työpaikan pöydältä löytyi:oops::rolleyes::X3:(y):D
Sittenhän voit kertoa meille todellista asiaakin:
https://www.aamulehti.fi/maailma/kadonneen-mysteerikoneen-siivenkappale-loytyi-mauritiukselta-23984151/

Mutta luetko sieltä näitä--- p ö y d ä l l ä :geek:
siellä?:whistle::ninja:
 
Huomenta :)
Kaunis ja lämmin aamu.

Aamupirtelö ja kahvi juotu & suihkussa kun käyty ja mekko saatu päälle :D

Ihanaa päivää :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No hyvä, tosin itse ostan kilohinnaltaan samaa härän sisäfilettä mieluummin kuin tuota. Seki ihmeellistä että käytännössä ilmaisesta raaka-aineesta saadaan niin kallista.

John Nurmisen säätiön sivuilta
Mitä kaikkea tuote sisältää?
Tuotteen pakkauksessa on lueteltu kaikki ainesosat: lahna, gluteiiniton korppujauho, rypsiöljy, laktoositon kerma, perunahiutale, liemi, sitruskuitu, jodioitu suola ja mustapippuri.
Mikä on tuo "liemi"
Olisi voitu avata että mitä kaikkea siihen on oikeasti laitettu..
Nii-i.

Mä luulin siinä olevan särkeä kun jostain luin jotain Juho Nurmisen säätiöstä ja särkikalojen kalastamisesta ja ei tullut mieleen että lahna kuuluisi särkikaloihin.

Meillä yritetään vähentää punaisen lihan kulutusta, siksi uudet kalavaihtoehdot ovat tervetulleita.
 
Ja nyt, APUA!

Miten mää pääsen Keravalta Pasilaan?


Joo, juna-asemalle marssin mutta miten lippu maksetaan?

Viimeksi oon käyttänyt julkisia viisi vuotta sitten. Matkasin Helsingistä Turkuun ja ostin lipun netistä. Sitä ennen kuljin noin kymmenen vuota sitten ratikalla Helsingissä liputta kun en hoksannut että muut maksoivat matkansa kännykällä, :oops: Ja sitä edeltävä kertani julkisilla oli bussi joskus vuonna 2005 ehkä.

Oma auto tekee ihmisestä hieman tollon, myönnän. :ninja:
 
Ja nyt, APUA!

Miten mää pääsen Keravalta Pasilaan?


Joo, juna-asemalle marssin mutta miten lippu maksetaan?

Viimeksi oon käyttänyt julkisia viisi vuotta sitten. Matkasin Helsingistä Turkuun ja ostin lipun netistä. Sitä ennen kuljin noin kymmenen vuota sitten ratikalla Helsingissä liputta kun en hoksannut että muut maksoivat matkansa kännykällä, :oops: Ja sitä edeltävä kertani julkisilla oli bussi joskus vuonna 2005 ehkä.

Oma auto tekee ihmisestä hieman tollon, myönnän. :ninja:
Vielä viikon päivät saat lipun ostettua konduktööriltä.
Sit lipunmyynti junissa loppuu.
Sit se on ostettava ennakkoon esim. r-kioskilta.
 
Kävin ostamassa hamppuproteiinijauhetta 300g 1€ :D parasta ennen heinäkuun viimeinen päivä, mansikoita 0.99€ 400 g tai oliko vähän yli.

Haudoille ostin pari samettiruusua ja vaaleanpunaisen ruusubegonian. :)
Kaveri käyttää haudoilla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Mulla on semmoinen ikävä syndrooma, että mä tiedän olevani maailman paras mies Pepille.
Toisaalta Peppi ei yhtään tykkää tupakinpoltosta tai juopottelusta. Ja toisaalta hän ei moisista pikkuasioista piittaa.

Kauhee ongelma. Pitäiskö mun alkaa näyttelemään kelvollista kelvatakseni semmoiselle joka inhoaa näyttelemistä?
Unohda koko v...n Punapää Peppi ja keskity johonkin Sinipäähän.
 
Unohda koko v...n Punapää Peppi ja keskity johonkin Sinipäähän.
Punatukkaisuus on enempi semmoinen henkinen ominaisuus kuin ulkonäköseikka.
Ex- rouvakulta aikanaan kävi tukanvärjäyksessä ja homma ei menny ihan kuin piti vaan tukkansa oli koko kesän sininen.

Ei mun tykkäämiseni ole tukanväristä kiinni.
Vaikkakin punatukkaiset tytöt kääntää mun pääni.
Ja tytöttely on huanoa käytöstä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä