The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :)

Kieltämättä tänään huomattavasti nätimpi sää ollunna...
Omenapuut ihan täynnä kukkia, paitsi tuo talviomenapuu vasta alottelee omaa kukintoaan...mutta tossa makuuhuoneen ikkunan alla oleva vanha puu tuoksuu ja näyttää nyt ihan ihanalta:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää murut :love:
Ihana ilma,on lämmintä ja aurinko paistaa. :):love:
Mie horjun kännissä ja alasti terassilla juoden vodkaa ja kuuntelen tässä samalla Jamppa Tuomista. :)
Ihanaa *hik*
Kais!!! :eek: Kuka nyt Jamppa Tuomista viittii kuunnella?o_O

Ei vaan, on sillä joitakin biisejä mitä vois sitten vanhempana ittekin kuunnella..kun alan lähestymään seittemääkyNppiä..nyt nainen tsemppaat sitä musamakuas vähän:cautious:
 
Kais!!! :eek: Kuka nyt Jamppa Tuomista viittii kuunnella?o_O

Ei vaan, on sillä joitakin biisejä mitä vois sitten vanhempana ittekin kuunnella..kun alan lähestymään seittemääkyNppiä..nyt nainen tsemppaat sitä musamakuas vähän:cautious:
:unsure::cautious: :eek:mä en Jamppaa kuuntele, ikinä :cautious::sneaky: hyiiiii :sneaky: Jamppa ja mun musiikkimaku ollaan valovuosien päässä toisistaan
 
AURINKO!!:love:
*hihkuu pomppii kiljuu.....huokaisee*

Tajuuksäsielläonaurinkooo!!!:love:*kilinkellit mitn huokase vaan on tohkeissaan*

Ihanaa kun on lämmintä:)(y)!
*kuoriutuu sukkelasti työvaatteistaan ja humpsahtaa teeppariin ja hameenhelmuksiin*

Loistavaa tiistaita sulle, nyt kuules nautit kesäsäästä ja laitat taustalle vaikka hjuvaa musaa tai kuuntelet ympäristön ääniä, niitä tsirputtajiakin (y)...ja ihan vaan olet :)

Koska.

Nyt kesätyttää:)
 
Iso kupillinen.




Eeeeipäs ookaan, lälläti lää, kahvia vaan teetäää(y):)!
On lopetettava ennen kuin kunnolla alkaakaan toi kahvin juominen sillä näemmä yhdestä kupillisestakin mulla menee yöunet ihan harakoille:cautious:...

Tee on hyvää, varsinkin tää missä on kirsikkaa ja vaniljaa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
On muuten ihan satavarmaa faktanakkia se, että auringonvalo vaikuttaa isosti ihmisten käyttäytymiseen :). Semmonen kräntty- yrmykin muuttuu huomaamattaan puheliaaksi ja jopa hymyileväksi (y)...

Tänään oli muutenkin ihan himmelipäivä:D ,eikä sitä helpottanu yhtään yhden käden sormien pituiset yöunet:ROFLMAO:, mutta tulipahan oltua urakalla ihmisten kanssa tekemisissä ja voipoijjaat - aurinko saa ihmeitä aikaiseksi(y)

Ja huisikiirekään ei oikeesti maistu kiireeltä :)...tosin nyt kyllä tuntuu kropassa että on jotain "pikkusesti" tehtykin. Mutta se on vaan sitä hyvää polttelua (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Voi morjens mun kanssa:ROFLMAO::cautious::barefoot:.....


Aattelin tässä lähteä tekemään savumerkkejä ipanoille eli rimpauttelemaan perään. Muttamutta...esiintyikin hyvin paikallista lennonjohtotornia ja Aku Ankka- säntäilyä syystä että.


Missä mun puhelin on???!!*ufopääkkönen**kääk*

Se on parempi kun en ainakaan tällä viikolla sano kukkutimurusille yhtään mitään siitä kuinka pitää huolehtia aina siitä että on avainten ohella puhelin mukana:barefoot:...


Työpaikan pöydältä löytyi:oops::rolleyes::X3:(y):D
 
Hei toverit, myydäänkö Suomessa semmosia kausi-Snickersejä? Siis niitä suklaapatukoita. Kun en muista ikinä huomanneeni ja nyt täällä tuntuu, että jatkuvasti on joku erilainen.

*mussuttaa yön pimeydessä butterscotch-snickeriä*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä