The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kesäkuuta ja jesätystä sullekin :)

Kylymä tuuli täällä ainakin on, se tuli havaittua kun pompin ulkona poikia autoon saataessa mutta muutoin näyttää lupaavalle...toi aurinko nyt vaan aina on semmoinen iso ilo taivaalla:love:
Ja nyt kun on tullut tuo vihreyskin. Kyllä ne kesäset ilmat saisi nyt jo vähitellen tulla lämpönsä kanssa. Torstaina oli täällä kevätjuhla, se pidetään aina ulkona. Ilma oli viileä ja sai hytistä. Onneksi silloin ei pahemmin satanut, joku pieni raekuuro tuli mutta onneksi välillä paistoi aurinkokin.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Ja nyt kun on tullut tuo vihreyskin. Kyllä ne kesäset ilmat saisi nyt jo vähitellen tulla lämpönsä kanssa. Torstaina oli täällä kevätjuhla, se pidetään aina ulkona. Ilma oli viileä ja sai hytistä. Onneksi silloin ei pahemmin satanut, joku pieni raekuuro tuli mutta onneksi välillä paistoi aurinkokin.
Joo, on se vaan Suomen luonto kaunista :)! Oikeestaan ihan jokaisena vuodenaikana... Viipyillen tuo vihreys tuli mutta tuli onneksi kuitenkin!

Ipanoilla oli viimeiset koulupäivät aika haasteellisia kelien suhteen kun täällä tuuli niin että pääkkösestä sai kiinni pitää ja oli todella kylmää ja satoi vettäkin, että koulun tekemät suunnitelmat joutuivat peruuttamaan mutta eilinen juhlapäivä oli ihan jees :), vaikkakaan mekkoihin ei tarvinnu pukeutua. Hyvillä mielin sukeltavat kesälomille, se on kaikista tärkeintä :)

Näyttää tänään tulevan lämmin & aurinkoinen päivä
Lämpöö kyllä sais tulla:)...ei kyllä ihan hottista, liian helteistäkään kun silloin ei jaksa tehdä mitään...maks.on joku 25 ehdottomasti:barefoot:...

Mulla ois pihalla niin tekemistä mutta nyt jotenki ei nappaa:notworthy:..sitäpaitti huomasin että ens viikko työn puolesta kummittelee päässäni*ufopääkkönen*, mikä ei oo ollenkaan tapaistani että noin tekisin ( mutku tiiän että viikko on hei hulinaa ja joudun kimpoilemaan "pikkupomona" - yök - sinne ja tänne..:confused:).... Mutta nöy vöriis, mulla on täällä tasoittamassa ja ihastuttamassa touhukas tirpana joten - tästä tulee hyvä päivä (y):)

• Tykkää
Reactions: Kais
Me aloteltiin eilen kaappien läpikäymisprojektia joten täytyy jatkaa sitä nyt kun vielä intoa piisaa. Lapsillakin vielä toistaiseksi :D
Oi että,te ootte saanu draivin päälle - hyvä juttu:)! Mulla on tuo nuitten kanssa edessä, viimeks eilettäin kävin huokasemassa kolmikon kaappeja ja huoneita :D...yhden oven taakse etin sen lumilapion raivausta varten :D...on taas ollut haltijallaan sujuvaa "joojoojoo"- kautta :D...

Oi että,te ootte saanu draivin päälle - hyvä juttu:)! Mulla on tuo nuitten kanssa edessä, viimeks eilettäin kävin huokasemassa kolmikon kaappeja ja huoneita :D...yhden oven taakse etin sen lumilapion raivausta varten :D...on taas ollut haltijallaan sujuvaa "joojoojoo"- kautta :D...
Jep, tuota samaa huokailua tullut tehtyä ja pitäis ja pitäis... Mutta pakko joskus tarttua tuumasta toimeenkin. Tuttua on täälläkin tuo "joojoo" lausahdus monessakin asiassa :D
ei se tässä istumalla edisty joten *vilkuttaa*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä