mä yllätyin positiivisesti tänä keväänä kun aloin kuunteleen ton biisejä että nehän onkin ihan hyviä kuunnella En ollu aiemmin kanssa mikkään himokuuntelija ees lähellekään ^^En oo koskaan kauheesti tykänny anna puusta mutta tästä pidän...kuullu tän aika monta kertaa tässä lähiaikoina kunnes tällä viikolla vasta tajusin että tää on anna puu. En yhtään tajunnu kun ei kuulostanu yhtään annalta.
Nokun en ees tienny että tää on annaa...mietin vaan että onpa jännä ääni että kukahan tää on ja kun koko ajan soi jokapuolella niin ajattelin että taas on joku uus tyyppi.mä yllätyin positiivisesti tänä keväänä kun aloin kuunteleen ton biisejä että nehän onkin ihan hyviä kuunnella En ollu aiemmin kanssa mikkään himokuuntelija ees lähellekään ^^
Mäpä tiesinNokun en ees tienny että tää on annaa...mietin vaan että onpa jännä ääni että kukahan tää on ja kun koko ajan soi jokapuolella niin ajattelin että taas on joku uus tyyppi.
Ois tietty voinu kertoo mullekin...oikeen harmittaa että olikin puutaMäpä tiesin
Soriiiiii....luulin niin että sää sen jo tiesitki ilman muutaOis tietty voinu kertoo mullekin...oikeen harmittaa että olikin puuta
En tienny...elän kuplassaSoriiiiii....luulin niin että sää sen jo tiesitki ilman muuta
Niin mieki. Mutta olen vielä sängyssä.Olen herännyt !!!
Niin mieki. Mutta olen vielä sängyssä.
Huomenta
Mä valvoin yöllä yli tunnin.Mä heräsin jo kuudelta, mut puol kasilta vasta nousin
Huomenta. Mä just ajattelin että on pakko nousta että saa kahvia.Huomenta. Miekin makoilen vielä sängyssä. Yritän ajatuksen voimalla keittää sumpit .
Mie pistin jo tulemaan myös . Oli pakko nousta kun piti antaa kissalle ruokaa ja mennä vessaan. En arvannut alkaa kokeilemaan miten nuo olisi sujunut sillä ajatuksen voimalla .Huomenta. Mä just ajattelin että on pakko nousta että saa kahvia.
Lateksipukuun oot sitten heti aamusta sonnustautunutIrstasta sunnuntai aamua
Lateksipukuun oot sitten heti aamusta sonnustautunut