The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai ei vai...mulle on monikin mies sanonu että olen söpö...söpö ei ole kaunis mutta söpö on hellyyttävä.Mä en ole kaunis,olen söpö.Ex sanoi kerran että olen kaunis niin korjasin heti että en ole vaan söpö.Ja se on siis miehistä lähtöisin ollut että en ole itse alunperin itseäni söpöksi sanonut.Kaunis en tosiaan ole,enkä haluakaan olla.Söpö olen.Omastakin mielestä:oops:
Mutta minkäs sä sille voit jos/kun joku sut kauniina näkee :). Et niin minkään. Itehän sitä toki on sokea moiselle asialle ja se oma peilikin on se japakiinalainen mattamustaksi maalattava muttamutta...kauneus on katsojan silmissä :)
..eikä sitä kait oikein voi kieltääkään siltä toiselta:)...pitää osata vain ottaa se vastaan...

...paraskin sanoja:oops:..mä meen ihan puihin silloin kun mulle nuin sanotaan:barefoot:...tosin eipä mulle nuin oikein ookaan sanottu eikä siinä mitään...

Mutta minkäs sä sille voit jos/kun joku sut kauniina näkee :). Et niin minkään. Itehän sitä toki on sokea moiselle asialle ja se oma peilikin on se japakiinalainen mattamustaksi maalattava muttamutta...kauneus on katsojan silmissä :)
..eikä sitä kait oikein voi kieltääkään siltä toiselta:)...pitää osata vain ottaa se vastaan...

...paraskin sanoja:oops:..mä meen ihan puihin silloin kun mulle nuin sanotaan:barefoot:...tosin eipä mulle nuin oikein ookaan sanottu eikä siinä mitään...
Ei mua ole kukaan muu koskaan sanonu kauniiks ku ex ja se ei tuntunut mulle oikeen luonnolliselta kun en sitä ole ja kukaan muu koskaan niin ole sanonut.Mutta söpö...jeah,se käy ja sitä kuulen :D

Mulle ei o kukaan koskaan sanonut kuka minun mielestäni pitäisi olla kaunis.
Susan Sarandonista ei edes väitellä.
Yleensä ja aina päätän ihan itse ja minun makuni saattaa olla mitä tahansa. Niinku musiikkimakunikin.

Timo Turpeinen ja Bluesshakers:

Mulle ei o kukaan koskaan sanonut kuka minun mielestäni pitäisi olla kaunis.
Susan Sarandonista ei edes väitellä.
Yleensä ja aina päätän ihan itse ja minun makuni saattaa olla mitä tahansa. Niinku musiikkimakunikin.

Timo Turpeinen ja Bluesshakers:
Do dih, niinhämmää sanoinkin...vai enkö sanonu:unsure:...että se on katsojassa se kauneus yms.:). Ja - sillä sipuli. Mielipideasia. Makuasia, josta ei oikein voi kiistellä (y)

Niinkuin musiikistakaan koska jokaiselle on omansa :)

No häh? Niinku mitäkätä?!:cautious:
Siis...ekkönää kertonuki että sullon se punkkupullo mitä hypistellä, näemmä, kun et sitä aukaistuksi saa...

Mun etiketti kun pönöttää suljettujen ovien takana kitos hattaraisen pääkkösen:barefoot:...
Ei se ennää oo suljettu ja tossa pullon kylessähän se etiketti tönöttää:D...mitä sää nainen oot maistellut tänään?:cautious:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä