Kiitos tiedosta.Tänään neiti Marple
Tulee aina oma isä tästä mieleenTällä mies nukkuu, nojatuolissa. Olen yllättynyt
Yleensä kysyn vielä ettethän nukahda siihen. En sanoo ja silmät luppasee kiinni. Nyt menee tunti tai jotain ja sitten menee oikeesti nukkumaan. Yritän sinnitellä valveilla ja katsoa töllöä.Tulee aina oma isä tästä mieleen
Jahas, nyt täytyy olla kärppänä ....
Ihan missä tahansa ja miten päin tahansa pystyy nukkumaan jos nukuttaa tarpeeksi.Mie en tajua miten joku osaa nukkua istualleen nojatuolissa, mutta olen kateellinen tuosta taidosta .
Mutta mie nukahdan kyllä aina automatkalla, formuloiden aikaan jos pistän pitkäkseni jne.
Mä pystyn nukkumaan istualtaan.Mie en tajua miten joku osaa nukkua istualleen nojatuolissa, mutta olen kateellinen tuosta taidosta .
Mutta mie nukahdan kyllä aina automatkalla, formuloiden aikaan jos pistän pitkäkseni jne.
Helttää heltan takakenoon ja kuorsaamaan?Mie en tajua miten joku osaa nukkua istualleen nojatuolissa, mutta olen kateellinen tuosta taidosta .
Yks aamu etsin miestä, että mihin oli mennyt. Löysin olohuoneen lattialta. Oli sinne mennyt, koska lattia on viileä.Ihan missä tahansa ja miten päin tahansa pystyy nukkumaan jos nukuttaa tarpeeksi.
Ihan missä tahansa.
Ihan tiedoksi, että "Kollaa kestää"- lauseen takana on ihan oikea ihminen. Nimeltään Marokon kauhuksikin kutsuttu Aarne Juutilainen.
Me miehet ollaan toisinaan hassuja?Yks aamu etsin miestä, että mihin oli mennyt. Löysin olohuoneen lattialta. Oli sinne mennyt, koska lattia on viileä.
Kummia tapoja
Mä oon nukkunut kanssa paljaalla lattialla joskus, oman sängyn alla, parvekkeen nojatuolissa nukuin yhen kesäyön, ohan nuita paikkojaYks aamu etsin miestä, että mihin oli mennyt. Löysin olohuoneen lattialta. Oli sinne mennyt, koska lattia on viileä.
Kummia tapoja
No eiiiih!
UnikuviaEi nyt jaksa, nukkumaan
Hyvin ehtii vielä intiaanisen kesänkin tekemään ...Kesähän se on on jo
Vaikka tulleeki välissä rakeita ja räntää..
Ai ei vai...mulle on monikin mies sanonu että olen söpö...söpö ei ole kaunis mutta söpö on hellyyttävä.Mä en ole kaunis,olen söpö.Ex sanoi kerran että olen kaunis niin korjasin heti että en ole vaan söpö.Ja se on siis miehistä lähtöisin ollut että en ole itse alunperin itseäni söpöksi sanonut.Kaunis en tosiaan ole,enkä haluakaan olla.Söpö olen.Omastakin mielestäNaisten puhetta, miehet eivät käytä söpö sanaa, ei ainakaan naisesta
Mies sanöö, että seksuaalisesti viehättävä