vierailija
Kauneus ei katso ikään.Nelikymppinen voi olla hyvän näköinen.
Kauneus ei katso ikään.Nelikymppinen voi olla hyvän näköinen.
Mie en ainakaan.No kuka hölmö Kärppiä kannattaa??
Oletko jossain treffi palstalla?Onko se söpöä jos nainen on ujo?
Yks tyyppi sanoi niin.
En ole. Kaveri sanoi niin.Oletko jossain treffi palstalla?
Varo nyt hyvänen aika sentään mitä suustas päästelet, noi muut hakkaa meitit kohtaMie en ainakaan.
Varo nyt hyvänen aika sentään mitä suustas päästelet, noi muut hakkaa meitit kohta
Sano, sano. Mutta hän tarkoitti Sinua, ei sitä, että ujous on söpöä.En ole. Kaveri sanoi niin.
PaskanmarjatVaro nyt hyvänen aika sentään mitä suustas päästelet, noi muut hakkaa meitit kohta
Joo mutta kun se ujous ei ole kivaa. Minä siitä kärsin.Sano, sano. Mutta hän tarkoitti Sinua, ei sitä, että ujous on söpöä.
Sinä olet viehättävä, sievä ja soma.
Olkoon vaikka marjan paskat mutta turpihin tuloo niin että tukka pörrö heilahtaa jos Kärppiä uskalletahan kovin arvostella!Paskanmarjat
Ei ole hyvä olla liian suulaskaan, itse kärsin siitä.Joo mutta kun se ujous ei ole kivaa. Minä siitä kärsin.
ja minä!Joo mutta kun se ujous ei ole kivaa. Minä siitä kärsin.
Tää on mulla se toinen ongelma...mä kun saatan puhua purpattaa tosi paljon ja nopeeta sillon kun yritän peittää ujosteluaEi ole hyvä olla liian suulaskaan, itse kärsin siitä.
Suu on nopeampi kuin aivot.
Kärpät , ja heidän kannattajat eivät alennu sille tasolle, että kommentoidivat edelliseen.Olkoon vaikka marjan paskat mutta turpihin tuloo niin että tukka pörrö heilahtaa jos Kärppiä uskalletahan kovin arvostella!
Kokeillaas vaikka
KÄRPÄT ovat hinurihemmoja ja täysin anaalista!!!!!
*kipittää 36n töppöset melekein ilmassa viipottaen piiloon*
Mä osaan olla tuotakin.Ei ole hyvä olla liian suulaskaan, itse kärsin siitä.
Suu on nopeampi kuin aivot.
PöhOlkoon vaikka marjan paskat mutta turpihin tuloo niin että tukka pörrö heilahtaa jos Kärppiä uskalletahan kovin arvostella!
Kokeillaas vaikka
*kipittää 36n töppöset melekein ilmassa viipottaen piiloon*
Vaikea uskoa, että olet ujo.Tää on mulla se toinen ongelma...mä kun saatan puhua purpattaa tosi paljon ja nopeeta sillon kun yritän peittää ujostelua
No kuule livenä mä olenkin sitten ihan toisenlainen..punastun herkästi ja nauran hermostuneena herkästi ja ja...niih...Vaikea uskoa, että olet ujo.
Olet aina sanavalmis ja välkky täällä.
Vaikka itse sen sanonkin.
Netissä on helppo puhua.No kuule livenä mä olenkin sitten ihan toisenlainen..punastun herkästi ja nauran hermostuneena herkästi ja ja...niih...
Kyllä mä sitten uskallan puhua ja olla oma ihteni kun oon tutussa seurassa
Nin, olemmehan kaikki tuttuja täällä.No kuule livenä mä olenkin sitten ihan toisenlainen..punastun herkästi ja nauran hermostuneena herkästi ja ja...niih...
Kyllä mä sitten uskallan puhua ja olla oma ihteni kun oon tutussa seurassa
Mä ujostelen silmiin katsomista eniten...en tiiä sitten miks, eihän siihen vielä kukaan oo kuollut kaiketiNetissä on helppo puhua.
Kukaan ei huomaa punastumista.Netissä on helppo puhua.